بامکوک مگ
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
نحوه دسترسی به مرکز خرید پلاتین

مرکز خرید پلاتین سنتر

خرید کردن از پاساژهای بزرگ و فروشگاه ‌های معروف آن، از سرگرمی ‌های مورد علاقه مردم به‌ ویژه خانم ‌ها به شمار می‌ رود. همان‌

محتوای جدول

مرکز خرید پلاتین سنتر

خرید کردن از پاساژهای بزرگ و فروشگاه ‌های معروف آن، از سرگرمی ‌های مورد علاقه مردم به‌ ویژه خانم ‌ها به شمار می‌ رود. همان‌ گونه که می ‌دانید در تهران، مراکز خرید زیادی وجود دارد اما مرکز خریدی که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم، مکانی منحصر به ‌فرد است که نسبت به مراکز دیگر از امتیازات ویژه ‌ای برخوردار است. این مرکز خرید پلاتین سنتر نام دارد و از جدید ترین مراکز در شهرک غرب بوده که افتتاح آن به سال ۹۶ برمی‌ گردد.

مرکز خرید پلاتین سنتر علاوه بر داشتن فروشگاه ‌های برندی همچون چرم مارال، ماسیمودوتی، نایکی و خدمات اپل استور، دارای سینما، کافی‌ شاپ و فودکورت نیز است. پاساژ پلاتین هر روزه میزبان مراجعه‌ کنندگان عزیز تهرانی و بازدیدکنندگانی است که به قصد گشت و گذار به تهران سفر می‌ کنند. برای اینکه بیشتر با این مرکز خرید بزرگ و مجلل آشنا شوید تا پایان این مطلب، ما را در سایت بامکوک «بانک اطلاعات محل کسب و کار» همراهی کنید.

نمایی از مرکز خرید پلاتین سنتر

راه های ارتباطی با مرکز خرید پلاتین سنتر

آدرس: تهران، میدان صنعت، مجتمع تجاری پلاتین سنتر

شماره تلفن ثابت: 02186090171

آدرس پیج اینستاگرام: pelatincenter.ir

نشانی سایت: www.platin-center.ir

درباره مرکز خرید پلاتین سنتر بیشتر بدانید

مرکز خرید پلاتین یکی از جدید ترین مراکز خرید مجلل در شهرک غرب تهران است که  ۱۴ طبقه، مساحتی ۱۰۵۰۰ متری و زیربنایی ۶۵۰۰۰ متری دارد و از سال 1396 خدمات خود را به پایتخت نشینان ارائه می دهد. این مرکز خرید مدرن دارای فروشگاه‌ های مختلف با برند های معتبر است و ویترین فروشگاه‌ های آن هر فرد با هر سلیقه ای را راضی نگه می دارد و اجازه نمی دهد از پلاتین دست خالی برگردد.

از ۱۴ طبقه مرکز خرید پلاتین، ۸ طبقه آن به واحد های تجاری و ۵ طبقه آن به پارکینگ مجتمع اختصاص یافته است. در ۸ طبقه تجاری این مجتمع تجاری در حدود ۳۰۲ واحد تجاری وجود دارند که هر کدام خدمات متنوعی ارائه می دهند. از بخش های جذاب دیگر این مرکز خرید می‌ توان به سینما، فودکورت و کافی‌ شاپ آن در طبقه پنجم که فضای دنجی را برای رفع خستگی و صرف غذا برای بازدید کنندگان به وجود آورده است اشاره کرد.

درباره نمای بیرونی و داخلی مجتمع

درباره نمای بیرونی و داخلی مجتمع

طراحی و اجرای سازه نمای بیرونی و درونی مجتمع پلاتین بسیار منحصر به فرد و مدرن است. این مجموعه، ترکیب به‌ هم پیوسته‌ ای در اجزا دارد و سقف آن به شکل نیم کره‌ یا کره ناقص و به رنگ آبی با ترکیب نارنجی است. طراحی نمای مجموعه مجلل پلاتین را شرکت آر جی ئی یا RGE انجام داده است که جلوه زیبایی به مجموعه بخشیده است و حالت روشن و خاموش نورپردازی آن تاثیر به سزایی در جلب توجه افراد دارد.

شکل نیم کروی مجتمع پلاتین در شکل‌ گیری بهینه فضای داخلی آن نیز تاثیر زیادی داشته و سبب شده است خطوط پلان به دور محور آن تقسیم شوند. نمای بیرونی این مجتمع تجاری بزرگ با نورپردازی چشم نواز و مهیج آنقدر زیباست که چشم بازدید کنندگان و عابران را مخصوصا در ساعات آرام شب به خود خیره می‌ کند.‌

بیشتر بخوانید : مرکز خرید گلستان هروی

معماری خاص بنای مرکز خرید پلاتین سنتر در عین اینکه حس آرامش بخشی را به شما القا می‌ کند، از لحاظ استقامت و یکپارچگی هم بسیار بی‌ نظیر است. در نور‌پردازی این مجتمع علاوه بر اینکه به فرم بنا و کاربرد اصولی رنگ‌ ها تاکید به سزایی شده، رقص نور ها به‌ گونه‌ ای طراحی شده اند که مجموعه را درخشنده‌ تر  در نظر آورد و به بیشتر دیده‌ شدن این مرکز خرید کمک کند.

مطمئنا اگر شما نیز به این مرکز خرید سر بزنید با من هم عقیده می شوید که نورپردازی خاص و دل‌انگیز مجتمع پلاتین با منابع نوری که ترکیبی از رنگ‌ های گرم و سرد و حالت‌ های روشن و خاموش انجام می‌ شود، فضای دل‌ انگیزی را به‌ وجود آورده است.

از مرکز خرید پلاتین چی میشه خرید؟

از مرکز خرید پلاتین سنتر چی میشه خرید؟

مرکز خرید پلاتین بورس اجناس خاصی نیست و نمی توان گفت مثلا فروشگاه های مانتو یا کفش یا لوازم خانگی در آن بیشتر است. انواع خوراکی، پوشاک، کیف و کفش و دیگر لوازم مورد نیازتان را می توانید از برند های مختلف با کیفیت بالا از این پاساژ، خریداری کنید.

تقریبا از همه صنوف از جمله طلا فروشی، صرافی، آژانس هواپیمایی، وسایل تزیینی، لوازم جانبی موبایل، نمایندگی بیمه، عطر و ادکلن فروشی، آجیل، شکلات و خشکبار، اکسسوری، لوازم آرایشی و بهداشتی و… در پلاتین سنتر وجود دارند.

زرق و برق برندها در مجتمع تجاری پلاتین

در طبقات تجاری پلاتین سنتر فروشگاه های پوشاک، فروشگاه ورزشی، فروشگاه اسباب‌ بازی، مبلمان و محصولات چرم وجود دارند که با یک گشت و گذار در آن ها می‌ توانید اجناس با کیفیتی را از برند های نام آشنای داخلی و خارجی خریداری کنید. برخی از برندهای فعال مجتمع تجاری پلاتین عبارتند از:

ماسیمو دوتی( پوشاک آقایان)

ماسیمو دوتی( پوشاک آقایان)

برند ماسیمودوتی یک برند محبوب اسپانیایی است که در سال 1985 در بارسلون تاسیس شد. این برند در ابتدا تمرکز خود را برای تولید پوشاک و البسه‌های مردانه گذاشت. هدف اصلی این برند خلق طرح‌ها و مدل‌هایی با کیفیت و با ارزش افزوده بالا است. در برند Moassimo Dutti می‌توان تنوع و گستردگی بسیار زیادی از مدل‌های مختلف پوشاک آقایان از جمله لباس‌های چرمی، پالتوهای زمستانی، کت‌های بافته، شلوارهای جین و… را پیدا کرد. در کل می‌توان گفت برند ماسیمودوتی یکی از برندهای معروف و محبوب البسه‌های لوکس مردانه است.

ماسیمو دوتی( پوشاک آقایان)

نایکی( فروشگاه ورزشی)

شرکت نایک یک کمپانی چندملیتی است که با هدف طراحی، تولید، بازاریابی و فروش جهانی لوازم ورزشی از جمله کفش، پوشاک، تجهیزات، کفش، لوازم و خدمات مختلف مشغول فعالیت است. شعبات این شرکت در بیورتون، اورگون، و منطقه‌ی شهری پورتلند واقع شده است. در حال حاضر شرکت نایک یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان کفش‌ و پوشاک ورزشی و عرضه کننده معتبر تجهیزات ورزشی به صورت عمده در جهان است. در سال ۲۰۱۴ ارزش این برند ۱۹ میلیارد دلار برآورد شد که آن‌ را به گران ترین برند در بین شرکت‌های ورزشی تبدیل کرد.

سیاوود (فروشگاه پوشاک)

سیاوود (فروشگاه پوشاک)

برند ایرانی سیاوود در سال 92 تاسیس شد. این برند همواره بر روی تولید و عرضه البسه سبک بیسیک و مینیمال تاکید دارد و تمرکز خود را بر طراحی پوشاک مناسب برای استفاده روزمره و کژوال بانوان و آقایان قرار داده است. در تولید پوشاک سیاوود بیشتر از پارچه‌های تمام پنبه استفاده می شود. محصولات این برند با قیمت مناسب و ضمانت اظالت کالا در مرکز خرید پلاتین در دسترس بازدیدکنندگان می باشد.

بیشتر بخوانید : مرکز خرید الماس هروی
لگو(فروشگاه اسباب بازی)

لگو(فروشگاه اسباب بازی)

برند دانمارکی لگو در سال ۱۹۳۲ توسط آقای Ole Kirk Kristiansen  پایه‌گذاری شد. نام این برند از ترکیب دو کلمه‌ دانمارکی leg godt  به معنی «خوب جفت ‌وجور کن» الهام گرفته شده است. پس از گذشت ۸۵ سال از شکل گیری این برند، اسباب ‌بازی سازی های لگو شهرت جهانی دارد و در تمام دنیا عرضه می شود. محصولات این برند در مرکز خرید پلاتین نیز فرصت خوبی برای خرید بااصالت انواع اسباب بازی در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد.

مارال چرم (فروشگاه محصولات چرمی)

مارال چرم (فروشگاه محصولات چرمی)

برند مارال چرم یکی از برترین برندهای تولید کننده محصولات چرمی در ایران است. این برند در سال ۱۳۹۵ تاسیس شد و با تمرکز بر کیفیت بالا، طراحی مدرن و استفاده از بهترین مواد اولیه، محصولات با کیفیتی را برای مشتریان خود تولید می کند.

محصولات برند مارال شامل کیف، کفش و کمربند می باشند که برای زنان و مردان قابل استفاده هستند. این محصولات با استفاده از چرم طبیعی با کیفیت، دوخت دستی دقیق و طراحی های مدرن و جذاب، به مشتریان ارائه می شوند.

برند مارال در تمامی فروشگاه های اینترنتی و فیزیکی معتبر در سراسر ایران و حتی در برخی کشورهای دیگر نیز فعال است. برای دسترسی به محصولات مارال چرم می توانید به شعبه این مجموعه در مرکز خرید پلاتین مراجعه کنید.

وضعیت قیمت ها در مرکز خرید پلاتین سنتر

لازم به ذکر است با توجه به برند های معتبری که در این مرکز خرید فعالیت دارند و محصولاتی با کیفیت ایده آل و اصیل را ارائه می کنند، قیمت‌ محصولات در این مرکز خرید تقریبا بالا است و در صورت مراجعه به این مجموعه باید بودجه خوبی را برای خرید در نظر داشته باشید.

امکانات رفاهی مرکز خرید پلاتین

امکانات رفاهی و تفریحی خوبی برای رفاه هرچه بیشتر بازدید کنندگان این مرکز خرید باشکوه از جمله فود کورت، رستوران، کافی شاپ، سینما، تالار، ۳ دستگاه آسانسور ، سرویس های بهداشتی و… تعبیه شده اند. با این وجود شما در هنگام خرید و گشت و گذار در این مرکز خرید، لحظات آرامش بخش و مفرحی را خواهید داشت.

فود کورت پلاتین؛ یک تجربه خوشمزه و دلچسب

فود کورت پلاتین؛ یک تجربه خوشمزه و دلچسب

فود کورت مرکز خرید پلاتین یکی از بزرگترین فود کورت‌های شهرک غرب است. این فود کورت در طبقه پنجم مرکز خرید پلاتین قرار دارد و دارای یک مجموعه بزرگ از رستوران‌های معتبر و مشهور است که در محیطی چشمگیر و شیک واقع شده اند. تنوع غذایی در این مجموعه بسیار زیاد است و منوی رستورانها شامل انواع غذاهای محلی و بین‌المللی است. مشتریان می توانند در اینجا از غذاهای ایرانی، چینی، لبنانی، ایتالیایی و ژاپنی لذت ببرند. وجود فود کورت مرکز خرید پلاتین به شکل قابل توجهی به افزایش خرید و تفریح خانواده ها در این مجموعه می‌افزاید.

فود کورت پلاتین در 2 طبقه و در مساحتی حدود 1200 متر بنا شده است و جز بهترین مجموعه های غذایی پایتخت و شهرک غرب به شمار می رود. در فضای باز این مجموعه حدود 80 صندلی قرار دارد. رستوران های ایرانی، ایتالیایی، فست فود و کافه های فودکورت پلاتین، منوهایی با تنوع و کیفیت بالا به بازدیدکنندگان ارائه می دهد.

شماره تماس فود کورت پلاتین: 0211737

ساعات کاری فود کورت پلاتین: 11:30 تا 24

کافه رستوران ترکیه ای ریوا

کافه رستوران ترکیه ای ریوا

در طبقه اول مرکز خرید پلاتین سنتر می توانید سری به کافه ریوا بزنید و علاوه بر محیط دنج این مجموعه از تراس جذاب آن نیز استفاده کنید. غذاهای ترکیه ای این کافه رستوران بسیار محبوب و مشهور است. پس اگر اهل غذاهای خوش طعم ترکی هستید حتما فرصت حضور در این کافه را از دست ندهید.

این کافه رستوران به دلیل فضای شیک و مدرن، ترکیبی از طعم های مختلف ترکیه ای و خدمات عالی در بین مردم منطقه شهرک غرب مشهور است. در معماری و طراحی این رستوران سعی شده از منظره های تاریخی، مردم و فرهنگ ترکیه الهام گرفته شود.

این رستوران علاوه بر ظاهر زیبا، منویی با غذاهای اصیل ترکیه و فضای روستایی آشپزخانه ترکیه به همراه پخش آهنگ های ماندگار ترکیه ای ارائه می دهد. برای غذاخوردن در محیطی شیک یا جشن های خانوادگی، دورهمی های دوستانه، قرارهای کاری، قرارهای دونفره یا جمع های گروهی خانوادگی تا 20 نفر مکان مناسبی است.

جای پارک، فضای باز، موزیک، رزرو تلفنی، بیرون بر، تحویل در محل، فضای ویژه vip  و امکان بازی و سرگرمی از امکانات و ویژگی های مثبت این مجموعه است.

شماره تلفن کافه رستوران ترکیه ای ریوا: 021860911051

ساعات کاری: 11 الی 24

هایپر می شعبه مرکز خرید پلاتین

هایپر می شعبه مرکز خرید پلاتین سنتر

فروشگاه زنجیره ای هایپر می شعبه جدید خود را در سال 1399 در مرکز خرید پلاتین افتتاح کرد. در این مرکز که هشتمین شعبه هایپر می به شمار می رود انواع لوازم مورد نیاز خانوار به راحتی در دسترس مراجعه کنندگان و مخصوصا ساکنین شهرک غرب قرار گرفته است. در این فروشگاه به طور کلی کالاهای مختلفی شامل مواد غذایی، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، لوازم پوشاک و بهداشتی آرایشی و … عرضه می‌شود.

وسعت هایپر می شعبه مرکز خرید پلاتین 1400 متر مربع در محیطی شیک و کامل است. از امتیازات این مجموعه می توان به ارائه تخفیف های ویژه و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد.

شماره تماس:02186090436

ساعات کاری: 8:30 الی 24

بیشتر بخوانید : مرکز خرید مایسا
شهرک سینمایی مجتمع پلاتین (سینما پردیس شهرک)

شهرک سینمایی مجتمع پلاتین (سینما پردیس شهرک)

شهرک سینمایی پلاتین در طبقه پنجم مرکز خرید مجذوب کننده پلاتین قرار دارد. این شهرک سینمایی از سال ۹۶ شروع به فعالیت کرده است و یک پردیس سینمایی کامل و مجهز مطابق با استانداردهای روز دنیا محسوب می‌ شود‌. شهرک مزبور دارای ۱۱ سالن اختصاصی اکران فیلم و یک سالن تئاتر ویژه است. آنچه که باعث می ‌شود این شهرک از اهمیت ویژه ‌ای برخوردار باشد، موقعیت جغرافیایی مناسب آن در غرب تهران است.

از دلایل مهم دیگر برای انتخاب و خرید بلیت پردیس سینمایی این شهرک می ‌توان به وضعیت سالن ‌های آن اشاره کرد که از طراحی و امکانات مناسبی برخوردار هستند و به‌ صورت همزمان می ‌توانند به اکران فیلم ‌های مختلفی بپردازند؛ به‌ گونه ‌ای که توانایی اکران ۷ فیلم را به‌ طور همزمان دارند. از امتیازات دیگر این شهرک سینمایی می ‌توان به لابی جذاب و دلچسب، پارکینگ اختصاصی و امکانات ویژه برای معلولین اشاره کرد.

شهرک سینمایی مجتمع پلاتین (سینما پردیس شهرک)

در پردیس سینمایی مجتمع پلاتین، یک پیاده‌ راه جذاب وجود دارد که شبیه خیابان ‌های پاریس طراحی شده است و علاوه بر اینکه جذابیت ‌های ویژه خودش را دارد، گاهی در داخل آن می ‌توان شاهد اجرای یک گروه موسیقی بود و لحظات به ‌یاد ماندنی را تجربه کرد. همچنین در این پیاده‌ راه، چندین رستوران و کافی ‌شاپ با طراحی زیبا قرار دارند که  نیاز های مشتریان و بازدید کنندگان را به خوبی برآورده می‌ کنند.

تلفن سینما پلاتین سنتر: 02186090128

ساعت کاری : همه روزه از ساعت 45: 11 صبح تا 45: 10 شب

اماکن مهم در نزدیکی مرکز خرید

موقعیت قرارگیریمرکز خرید پلاتین سنتر در شهرک غرب تهران، بسیار ایده آل و در میدان اصلی شهرک است. از طرفی مکان ها‌ و مراکز متنوعی در اطراف پاساژ پلاتین وجود دارند که می توانید لحظات خوشی را برای خود و همراهانتان در آنجا رقم بزنید. به عنوان مثال برای شکم گردی و صرف غذا نزدیک ترین رستوران به مجتمع‌ پلاتین، رستوران های اجاق باشی و شهربانو هستند.

برای خرید میوه از بازار نیز، بازار میوه مهستان در شهرک غرب و نزدیکی پلاتین سنتر می تواند گزینه خوبی به شمار برود. چندی از بوستان های این منطقه برای تفریح نیز بوستان های فدک، بنفشه، مادر، کودک، بهشت و گلستان و… هستند. اگر هم علاقه مند به ورزش هستید، مجتمع های ورزشی خوب و مجهزی همچون باشگاه انوش، مجموعه گلبانگ و… در نزدیکی این مرکز خرید جذاب وجود دارند. اما از دیگر پاساژ ها و مراکز خرید نزدیک به پاساژ پلاتین در شهرک غرب نیز می توان به مرکز خرید لیدوما، گلستان، مجتمع تجاری میلاد نور و ایران زمین و… اشاره کرد.

ساعات بازدید از مجتمع تجاری پلاتین

ساعات بازدید از مرکز خرید پلاتین سنتر

مرکز خرید پلاتین از شنبه تا پنجشنبه از ۱۰ صبح تا ۲۳ شب و جمعه ها از ساعت ۱۰ صبح الی ۲ بامداد، پذیرای بازدید کنندگان گرامی است.برای اطلاع دقیق از ساعات کاری این مجموعه در ایام خاص و مناسبت های مذهبی با شماره تلفن02186090171 تماس بگیرید.

نحوه دسترسی به مرکز خرید پلاتین

نحوه دسترسی به مرکز خرید پلاتین

برای رفتن به مرکز خرید پلاتین ۳ راه خودروی شخصی، مترو و اتوبوس پیش روی شما قرار دارد. برای رفتن به پاساژ پلاتین با خودروی شخصی کافی است تا از بزرگراه‌ های چمران، همت و شیخ فضل‌ الله خود را به این مرکز خرید بزرگ و زیبا برسانید. اگر هم بخواهید با استفاده از مترو به مجتمع تجاری پلاتین بروید، باید ایستگاه میدان صنعت که یکی از ایستگاه‌ های خط هفت مترو تهران و نزدیک ترین ایستگاه به پاساژ پلاتین است، پیاده شوید و حدود ۱ کیلومتر تا بلوار فرحزادی را پیاده طی کنید.

چنانچه قصد دارید با اتوبوس به میدان صنعت برای بازدید و خرید از فروشگاه های پلاتین سنتر بروید، اتوبوس‌ های متعددی از نقاط مختلف تهران مانند میدان هفت تیر، میدان انقلاب، میدان رسالت، پایانه آزادی و… به میدان صنعت می‌ روند.

بیشتر بخوانید : مرکزخرید پالادیوم
وضعیت پارکینگ مجتمع پلاتین سنتر

وضعیت پارکینگ مجتمع پلاتین سنتر

از امکانات ویژه این مجتمع پارکینگ اختصاصی آن است. در این مرکز خرید، پارکینگ 5 طبقه ای وجود دارد که ظرفیت نگهداری از 700 اتومبیل را دارد. در تالار این مرکز، به‌ صورت اختصاصی 300 واحد پارکینگ جداگانه نیز وجود دارد که در صورت مراجعه به این مرکز می‌ توانید از امکانات آن بهره‌ مند شوید.

نحوه دسترسی به مرکز خرید پلاتین

سخن پایانی؛

شما در این مطلب با معرفی مرکز خرید پلاتین سنتر با مجله خبری بامکوک «بانک اطلاعات محل کسب و کار» همراه ما بودید. پاساژ های بزرگی مانند مرکز خرید پلاتین تهران از جمله مکان ‌هایی هستند که مراجعه‌ کنندگان زیادی دارند. شما می ‌توانید با مراجعه به این مرکز خرید لباس، وسایل خوراکی و سایر وسایل مورد نیاز ‌تان را خریداری کنید. اگر تاکنون به این پاساژ مجلل مراجعه نکرده ‌اید، توصیه می ‌کنیم یک بار هم که شده بازدیدی از آن داشته باشید. چراکه بازدید و گشت و گذار در این مجتمع تجاری وقت کمی در حدود ۲ الی ۳ ساعت از شما می گیرد اما در قبال آن، روحیه شما را تازه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *

مطالب مرتبط

اشتراک‌گذاری