بامکوک مگ
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
مجتمع تجاری و اداری خلیج فارس

مجتمع تجاری و اداری خلیج فارس

آشنایی با مجتمع تجاری و اداری خلیج فارس از جمله شناخته شده ترین مراکز خرید منطقه 22 تهران همراه با معرفی امکانات رفاهی و نحوه

محتوای جدول

مجتمع تجاری و اداری خلیج فارس از جمله شناخته شده ترین مراکز خرید منطقه 22 تهران است. این مجتمع که در ضلع شمال غربی دریاچه چیتگر واقع شده، ویوی جذابی به سمت آن دارد. در این مطلب از بامکوک (بانک اطلاعات محل کسب و کار)، تصمیم داریم تا شما را با جزئیات این پروژه موفق، آشنا کنیم. پس همراه ما باشید.

مجتمع تجاری و اداری خلیج فارس

مجتمع تجاری و اداری خلیج فارس

  • واقع در تهران، منطقه 22، دریاچه چیتگر (شهدای خلیج فارس)، میدان دریاچه، بلوار جوزانی
  • طراحی و ساخت در زمینی به وسعت 1600 مترمربع
  • مجهز به تعداد زیادی واحد تجاری بهره برداری نشده
  • مستقر در مجاورت شهرک شهید صیادی و مرکز تجاری بهاران
  • حضور ده ها برند معتبر ایرانی در مجتمع خلیج فارس از جمله فروشگاه اتکا (در طبقه همکف)، پارتی سیستی، فروشگاه تولیدی فرش سیاح و خانه کودک نسیم
  • مجهز به نمای مدرن و نورپردازی ویژه
  • دارای دسترسی مناسب به بزرگراه های آزادگان، حکیم و تهران-کرج
  • دارای اکانات رفاهی و تفریحی متعدد از جمله شهربازی، رستوران، کافی شاپ، پارکینگ در محوطه و …
معرفی اصلی ترین مشخصات مجتمع تجاری و اداری خلیج فارس

معرفی اصلی ترین مشخصات مجتمع تجاری و اداری خلیج فارس

خلیج فارس یکی از 4 مرکز خرید مهم در منطقه 22 تهران است. این منطقه که در حال حاضر در جذب تهرانی ها و گردشگران این استان بسیار موفق بوده، دارای ده ها مرکز خرید مختلف است. در این میان مرکز خرید خلیج فارس به جهت وسعت بالایی که دارد، مورد توجه بیشتری قرار گرفته است. این مرکز خرید در نزدیکی دریاچه چیتگر نیز قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: مجتمع تجاری مالمون

همین امر موجب شده تا بازدیدکنندگان دریاچه، فرصت تماشای این پاساژ مدرن و لوکس را از دست ندهند. مشخصاً خرید یا اجاره مغازه در مرکز خلیج فارس مزایای بسیاری در بر خواهد داشت. چرا که این پروژه به خودیه خود در جذب مشتری موفق عمل می کند.

معرفی اصلی ترین مشخصات مجتمع تجاری و اداری خلیج فارس

همچنین دارای یک معماری خاص و متفاوت بوده و در هنگام شب نیز به یک نورپردازی بسیار زیبا و چشمگیر، مجهز می شود. خوشبختانه بسیاری از واحدهای تجاری این مرکز خرید قابلیت خرید یا اجاره را دارند. می توانید با اجاره یک واحد تجاری از این مرکز خرید بزرگ، شانس خود در رونق دهی به کسب و کارتان، بالا ببرید.

خوشبختانه سازنده مجتمع تجاری و اداری خلیج فارس به فکر تأمین جای پارک برای بازدیدکنندگان این مجتمع بوده است. بدین منظور یک فضای بسیار وسیع و گسترده را برای پارک خودرو در نظر گرفته است. به تمام این ها دسترسی مناسب به اصلی ترین شریان های استان تهران را نیز اضافه کنید. این مرکز خرید از میدان دریاچه به بزرگراه هایی همچون آزادگان دسترسی پیدا می کند.

نتیجه گیری

مجتمع تجاری و اداری خلیج فارس یکی از جذاب ترین و مدرن ترین مراکز خرید منطقه 22 تهران است. در حال حاضر بخش گسترده ای از عملیات ساخت و بهره برداری از این مجتمع، به پایان رسیده است. از این رو شما می توانید برای حضور در توریستی ترین منطقه استان تهران، یکی از مغازه های این پاساژ را خریداری کرده یا اجاره کنید. مطابق آنچه که در این مطلب از بامکوک (بانک اطلاعات محل کسب و کار) ذکر شد، این انتخاب بسیار هوشمندانه و مقرون به صرفه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *

مطالب مرتبط

اشتراک‌گذاری