اجاره دفتر کار در خیابان جردن، قطب اداری شمال تهران، مزایای بسیاری به همراه خواهد داشت. بافت این محله مسکونی و اداری بوده و از این جهت شرایط مساعدی برای شروع کسب و کارهای اداری دارد. با انتخاب و اجاره یک شرکت در محله جردن، می توان شانس زیادی در افزایش اعتبار به برند داشت.
منطقه جردن که جزو شیک ترین و بنام ترین مناطق تهران است، دارای ده ها مجتمع اداری معتبر است. آنچه که واضح و مسلم است، قیمت بالای اجاره در محله جردن است. اما با این وجود بسیاری از برندهای معتبر، اجاره دفتر کار در این منطقه را در اولویت قرار می دهند. چرا که جردن تهران، پتانسیل بالایی در ساخت و توسعه برندها دارد. ادامه این مطلب از بامکوک (بانک اطلاعات محل کسب و کار) را دنبال کنید تا با مشخصات اصلی این محله و راهکارهایی جذاب برای اجاره یک شرکت خوب، آشنا شوید.

معرفی 5 موقعیت اداری محله جردن
منطقه جردن که در حال حاضر با عنوان خیابان نلسون ماندلا شناخته می شود، یکی از سرسبزترین و بزرگترین مناطق شمالی تهران است. این محله از وسعت بالایی برخوردار بوده و به طور همزمان در منطقه 1، 3 و 6 شهرداری تهران قرار دارد. بخش گسترده ای از محله جردن در منطقه 3 شهرداری تهران واقع شده است.
خیابان جردن دارای دو بخش شمالی و جنوبی است. این دو بخش از طریق بزرگراه مدرس از یکدیگر متمایز می شوند. بخش شمالی این خیابان از طریق خیابان فرشته، پل پارک وی و محله الهیه، قابل دسترس است. ضلع جنوبی خیابان جردن نیز به میدان آرژانتین و ابتدای بزرگراه سلیمانی منتهی می شود.
بیشتر بخوانید: اجاره دفتر کار در میرداماد
غرب این محله به خیابان ولیعصر و میدان ونک و همچنین ضلع شرقی نیز به بزرگاه مدرس، حقانی و بلوار میرداماد متصل می شود. پر واضح است که محله جردن از دسترسی های بسیار مطلوبی به اصلی ترین مراکز اداری تهران یعنی ونک، میرداماد و ولیعصر، برخوردار است. همین امر موجب تقویت کاربری اداری این محله شده است. در معرفی اصلی ترین مجتمع ها و مراکز اداری محله جردن می توان به چند مورد مهم اشاره کرد.

1- مرکز اداری و تجاری آفریقا در جردن
مجتمع تجاری و اداری آفریقا، واقع در بلوار نلسون ماندلا، نبش خیابان بابک بهرامی، یکی از مراکز اداری معتبر این محله به شمار می رود. این مرکز دارای 30 واحد اداری و 16 واحد تجاری مختلف است. این برج 13 طبقه که در ابتدای سال 1401 افتتاح شده، شرایط بسیار مناسبی برای اجاره واحدهای اداری در نظر گرفته است. می توانید برای اجاره دفتر کار در خیابان جردن، روی واحدهای لوکس و جذاب این برج، حساب باز کنید.

2- برج تجاری و اداری پارس در جردن
اجاره یک واحد اداری از برج پارس، آرزوی بسیاری از صاحبین کسب و کارهاست. این برج 20 طبقه شرایط ایده آلی برای راه اندازی یک دفتر کار حرفه ای دارد. اگر بودجه مناسبی برای ساخت یک برند نامی در اختیار دارید، در اجاره یکی واحدهای اداری این برج سرشناس، تردید نداشته باشید.

3- مجتمع تجاری و اداری پارامیس تاور در جردن
برج پارامیس از دیگر مراکز اداری معتبر محله جردن است. 13 طبقه از این برج 23 طبقه به کاربری اداری اختصاص دارد. این مرکز همچنین دارای یک طبقه تجاری و 9 طبقه پارکینگ است. در هر یک از طبقت اداری برج پارامیس، 4 واحد اداری کاملاً فلت در متراژ های 165 تا 215 مترمربع، وجود دارد. برای اجاره دفتر کار در خیابان جردن، اجاره این واحدهای اداری گزینه مناسبی به نظر می رسد.
بیشتر بخوانید: اجاره دفتر کار در پاسداران

4- پروژه تجاری و اداری نسیم صبا در محله جردن
یکی از مدرن ترین و شیک ترین مراکز اداری معتبر محله جردن، برج نسیم صبا است. این مرکز اداری دارای 28 واحد اداری لوکس در متراژ 120 تا 135 مترمربع است. این واحدها در 7 طبقه به اجرا در آمده اند. این برج تنها دارای 3 واحد تجاری در یک طبقه با متراژ کل 850 مترمربع است. این یعنی تمرکز اصلی پروژه بر روی کاربری اداری بوده است. برای حضور در محله جردن، اجاره واحدهای برج نسیم صبا نیز گزینه مناسبی خواهد بود.

5- ساختمان های اداری منطقه جردن
در محله جردن، تعداد چشمگیری ساختمان اداری 4 تا 5 طبقه وجود دارد. این ساختمان ها اگرچه اسم و رسم خاصی ندارند، اما در واقعیت شرایط بسیار مناسبی برای راه اندازی یک شرکت دارند. اگر تصمیم شما برای اجاره دفتر کار در خیابان جردن جدی شده، می توانید با زیر پا گذاشتن این محله، با ده ها کیس مناسب روبرو شوید. در منطقه جردن، بخش شمالی و جنوبی آن می توان شاهد تنوع قابل توجهی از مرکز اداری بود. مشخصاً اجاره این واحدهای اداری، هزینه شما را در پرداخت اجاره بها، کاهش خواهد داد.

چرا محله جردن برای اجاره دفتر کار مناسب شده است؟
با یک گشت و گذار ساده در منطقه جردن می توان متوجه پررنگ بودن کاربری اداری در آن شد. در محله جردن صدها شرکت معتبر و خوش نام ساکن شده اند. این یعنی با در اختیار داشتن یک واحد اداری مستقل در این محله، می توان با برترین برندهای ایرانی و خارجی، رقابت کرد. اما این تنها مزیت اجاره دفتر کا در این محله نیست. سایر مزایا در موارد زیر خلاصه می شوند.
دسترسی های مناسب در محله جردن
منطقه جردن به خوبی تحت پوشش شبکه مترو قرار گرفته است. ایستگاه مترو حقانی، میرداماد، صدر و مصلی از چهار طرف دسترسی به این محله را ساده ساخته اند. این منطقه همچنین به ایستگاه اتوبوس بی آر تی نیز مجهز شده است. برای دسترسی به این محله می توان از تاکسی خطی نیز استفاده کرد. این بدین معناست که با اجاره دفتر کار در خیابان جردن، شما، کارمندان و مشتریانتان در دسترسی به شرکت، دچار دردسر نخواهید شد.

وجود تنوع چشگیر در واحدهای اداری محله جردن
یکی از مهم ترین مزایای انتخاب محله جردن برای اجاره دفتر کار، وجود تنوع در واحدهای اداری است. مراکز اداری این منطقه تمام بودجه ها، خواسته ها و اهداف را تحت پوشش قرار داده و در نهایت بهترین گزینه را ارائه می دهند. در جردن می توان شاهد حضور واحدهای لوکس و لاکچری اداری تا واحدهای ساده و مدرن بود.
بیشتر بخوانید: اجاره دفتر کار در شهرک غرب
امکان برندسازی سریع در محله جردن
واقعیت این است که منطقه جردن برای عموم تهرانی ها شناخته شده است. مردم به برندهایی که در این منطقه فعالیت می کنند، اعتبار بیشتری می بخشند. به همین خاطر است که حتی برندهای تازه کار نیز به اجاره دفتر در این محله روی می آورند. اگر برای شما سرعت ساخت و توسعه برند اهمیت دارد، بهتر است دفتر مرکزی خود را در منطقه جردن راه اندازی کنید. از این طریق می توانید مشتریان خود را تحت تأثیر قرار دهید.

هزینه اجاره دفتر کار در خیابان جردن چقدره؟
زمین در جردن که جزو بهترین محله های شمال استان تهران است، ارزش زیادی دارد. به همین دلیل نباید انتظار داشت واحدهای اداری این منطقه با قیمت کم به اجاره بروند! اما با وجود تنوع چشمگیری که در مراکز اداری این محله وجود دارد، می توان امیدوار بود برای بودجه های کم و محدود نیز یک گزینه ایده آل در محله جردن وجود داشته باشد. به طور معمول نرخ اجاره بهای دفاتر اداری این محله با پارامترهایی همچون موارد زیر تعیین می شود.
- متراژ دفتر و ابعاد آن
- موقعیت قرارگیری دفتر در محله جردن
- میزان دسترسی شرکت به خدمات شهری و سیستم حمل و نقل عمومی
- همسایگی های دفتر کار
- موقعیت قرارگیری شرکت در مراکز اداری معتبر
- مشخصات دفتر کار مانند کیفیت دکوراسیون آن

نکات مهم برای اجاره بهترین دفتر کار محله جردن
برای اینکه بتوانید از چالش اجاره شرکت در منطقه جردن عبور کنید، بد نیست تا چند نکته مهم را مدنظر قرار دهید. از جمله:
1- به بررسی دقیق محله بپردازید
غیر ممکن است که بتوانید یک دفتر کار خوب را بدون بررسی جامع محله جردن پیدا کنید. از این رو در اولین گام های اجاره دفتر کار در خیابان جردن، این خیابان را زیر پا بگذارید. در نهایت در میان کیس های موجود بهترین گزینه را در تناسب با نیاز و بودجه خود، انتخاب کنید.

2- دسترسی ها را بسنجید
برای اینکه بتوانید رفاه خود، کارمندان و مشتریان را تأمین کنید، باید در اجاره دفتر کار به آیتم میزان دسترسی به سیستم حمل و نقل عمومی نیز توجه داشته باشید. با در اولویت قرار دادن این آیتم، برنده نهایی شما خواهید بود.
3- همسایگی ها را ارزیابی کنید
مشخصاً اگر دفتر کار شما در نزدیکی شرکت های معتبر ایرانی باشد، شانس بیشتری برای دیده شدن دارد. پیش از قطعی کردن قرارداد اجاره دفتر کار، مطمئن شوید که همسایه های شما به تحقق اهداف شما در ساخت و توسعه برند، کمک خواهند کرد.
بیشتر بخوانید: اجاره مغازه در میدان هروی

4- مشخصات دفترکار را بسنجید
بازسازی و نوسازی دفاتر اداری نه تنها هزینه بر است، بلکه زمان بر نیز می باشد. از این رو پیشنهاد می کنیم تا حد ممکن، سراغ دفاتری بروید که دارای یک دکوراسیون شیک و رسمی هستند. در این صورت می توانید خیلی سریع و با اعمال تغییرات کوچک، استارت کار خود را بزنید.
قیمت اجاره شرکت در محله جردن
بحث راجع به نرخ اجاره بهای صدها واحد اداری در محله جردن، همواره داغ بوده است. به طور کلی نمی توان یک نرخ واحد برای کلیه واحدهای اداری این محله در نظر گرفت. چرا که اساساً مشخصات هر یک از این دفاتر، با دیگری تفاوت بسیاری دارد. اما می توان گفت سطح اجاره بها در محله جردن با توجه به موقعیت خاص آن در استان تهران، بالاست. از این رو تنها به مدیرانی که دغدغه ای از بابت تأمین بودجه برای پرداخت اجاره بها ندارند، انتخاب محله جردن، توصیه می شود.
نتیجه گیری
اجاره دفتر کار در خیابان جردن، می تواند آینده کسب و کار شما را متحول کند. با انتخاب این محله، می توانید در میان صدها واحد اداری مستقل، بهترین گزینه را در تناسب با اهداف و بودجه خود، انتخاب کنید. در این مطلب از بامکوک (بانک اطلاعات محل کسب و کار)، تلاش کردیم تا شما را با مشخصات این منطقه و همچنین نحوه اجاره یک دفتر کار خوب در محله جردن، آشنا کنیم.