بامکوک مگ
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
اجاره دفتر کار در شهرک غرب

اجاره دفتر کار در شهرک غرب

راهنمای اجاره دفتر کار در شهرک غرب همراه با معرفی 3 موقعیت اداری شهرک غرب و دلایل محبوبیت این منطقه برای اجاره دفتر و نرخ
محتوای جدول

اجاره دفتر کار در شهرک غرب، قطب اداری استان تهران، بهترین تصمیمی ست که می توان برای راه اندازی یک شرکت گرفت. شهرک غرب از مشخصات خاص و ویژه ای برخوردار است که اجاره شرکت در آن را سودمند ساخته است. این منطقه صدها دفتر کار کوچک و بزرگ را تحت پوشش خود قرار داده و به قطب اداری استان تهران تبدیل شده است.

اگر تصمیم به اجاره دفتر کار در منطقه شهرک غرب گرفته اید، ادامه این مطلب از بامکوک (بانک اطلاعات محل کسب و کار) را از دست ندهید. در ادامه شما را با اصلی ترین نکات در اجاره شرکت های خوب، آشنا می کنیم. همچنین موقعیت های اداری مختلف این محله را معرفی می کنیم تا در نهایت بتوانید یک لوکیشن خوب برای شرکت خود پیدا کنید.

معرفی موقعیت اداری شهرک غرب

معرفی موقعیت اداری شهرک غرب

در شهرک غرب که یکی از گران قیمت ترین و لوکس ترین محله های تهران در منطقه 2 شهرداری تهران است، موقعیت های اداری مختلفی وجود دارد. این منطقه توانسته با ارائه آپشن های ویژه، بستر را برای رشد کسب و کارهای اداری هموار کند. به همین خاطر است که می توان رد پای بسیاری از شرکت های معتبر ایرانی و خارجی را در محله شهرک غرب پیدا کرد. شما می توانید از میان ساختمان های چند طبقه این محله اقدام به اجاره دفتر کار در شهرک غرب کنید. همچنین می توانید با انتخاب مجتمع های اداری محله شهرک غرب، یک واحد اداری مرغوب و خوش ساخت را از آن خود کنید. در معرفی موقعیت اداری معتبر شهرک غرب، می توان به موارد زیر اشاره داشت.

برج تجاری و اداری زرافشان

1- برج تجاری و اداری زرافشان

برج تجاری و اداری زرافشان یکی از معروف ترین و خوش ساخت ترین مراکز اداری محله شهرک غرب است. اگر تصمیم دارید تا در یک لوکیشن عالی و یک ساختمان بسیار معروف کسب و کار خود را راه اندازی کنید، اجاره واحدهای اداری این برج، بهترین گزینه برای انتخاب خواهد بود. این برج اداری 30 طبقه، دارای 18 واحد اداری بسیار بزرگ است. اگر دغدغه تأمین اجاره بهای واحدهای اداری ارزشمند این برج را ندارید، در انتخاب آن تردید نداشته باشید.

بیشتربخوانید: برج تجاری و اداری زرافشان

برج تجاری و اداری زرافشان

2- برج ستین در شهرک غرب

یکی دیگر از مراکز اداری معتبر محله شهرک غرب، برج ستین در شهرک غرب است که پتانسیل بالایی در ساخت و توسعه برندهای اداری دارد. 6 طبقه از این برج به فعالیت های اداری اختصاص یافته است. اگر تصمیم به اجاره دفتر کار در شهرک غرب دارید، می توانید یکی از 64 واحد اداری مستقر در این برج را برای شروع فعالیت خود، انتخاب کنید. ستین سطح بالایی از امکانات رفاهی را عرضه کرده و موقعیتی عالی برای راه اندازی یک شرکت به حساب می آید.

3- ساختمان های اداری چند طبقه در شهرک غرب

سطح وسیعی از محله شهرک غرب به حضور ساختمان های اداری 4 تا 6 طبقه اختصاص یافته است. می توانید برای اجاره یک دفتر کار خوش قیمت، سراغ این ساختمان ها بروید. بسیاری از این مراکز اداری، امکانات رفاهی متعددی را عرضه کرده و محیطی ایده آل برای کسب و کارهای اداری فراهم کرده اند.

چرا شهرک غرب برای اجاره دفتر کار مناسب است؟

چرا شهرک غرب برای اجاره دفتر کار مناسب است؟

شهرک غرب یکی از بهترین و خوش نام ترین محله های تهران است. این منطقه به تمام خدمات شهری مهم مجهز شده و بسیارلوکس به نظر می رسد. اجاره دفتر کار در شهرک غرب، بیشترین کمک را به برندسازی و توسعه نام تجاری شما می کند. این منطقه می تواند به افزایش اعتبار برند شما کمک کرده و آن را معتبر جلوه دهد. اما این تنها مزیت حضور در محله شهرک غرب نیست. سایر مزایای انتخاب شهرک غرب برای اجاره دفتر کار، شامل موارد زیر می شود.

چرا شهرک غرب برای اجاره دفتر کار مناسب است؟

1- دسترسی مناسب شهرک غرب به سیستم حمل و نقل عمومی

خوشبختانه در میدان صنعت که تنها میدان محله شهرک غرب است، دسترسی به مترو ایجاد شده است. کارمندان و مشتریان شما می توانند از این طریق به دفتر کار شما در منطقه شهرک غرب، مراجعه کنند. اگرچه سرتاسر محله شهرک غرب دسترسی مناسبی به خط مترو ندارد، اما می توان از طریق اتوبوس های بی آر تی و یا خطوط تاکسی رانی به مناطق مختلف این محله دسترسی یافت. این یعنی این محله به خوبی به سیستم حمل و نقل عمومی مجهز شده و شرایط ایده آلی برای رفت و آمد، دارد. همچنین دسترسی این محله به بزرگراه های مهمی همچون شهید همت، شهید چمران و بزرگراه یادگار امام، بسیار مناسب است.

چرا شهرک غرب برای اجاره دفتر کار مناسب است؟

2- وجود همسایگی های ارزشمند در محله شهرک غرب

منطقه شهرک غرب از شمال با مناطق مختلفی همچون سعادت آباد، بلوار دریا، بلوار فرهنگ و …، همسایه است. به همین دلیل توانسته از اعتبار این مناطق جهت افزایش بازدید و همچنین افزایش اعتبار خود نیز استفاده کنید. این محله از شرق به بزرگراه چمران متصل شده و از جنوب نیز به میدان صنعت و بزرگراه همت متصل می شود. شهرک غرب همچنین با محله های معروفی همچون شهرک آزمایش، کوی نصر، شهرک والفجر، ونک و دریا نیز همسایه است.

بیشتر بخوانید: اجاره مغازه در شهرک غرب

3- تنوع در واحدهای اداری این منطقه

خوشبختانه در شهرک غرب، تنوع واحدهای اداری بسیار خوب است. با بودجه ها و سلایق مختلف می توان سراغ اجاره دفتر کار در شهرک غرب رفت.

4- حضور برندهای معتبر در محله شهرک غرب

برای اینکه در رقابت با دیگر برندها موفق ظاهر شوید، بهتر است تا یک محله خوب مانند شهرک غرب را برای اجاره دفتر کار خود انتخاب کنید. این محله معروف و نامی، می تواند به افزایش اعتبار برند شما کمک کرده و شما را در رقابت با دیگر برندها، سربلند کند.

قیمت اجاره دفتر کار در محله شهرک غرب

قیمت اجاره دفتر کار در محله شهرک غرب

قرارگیری در یک موقعیت جغرافیایی خاص و ارائه سطح بالایی از امکانات رفاهی، موجب شده تا ارزش زمین در محله شهرک غرب، بسیار زیاد شود. از این رو می توان گفت قیمت واحدهای اداری این منطقه، بسیار بالاست. پس انتظار نداشته باشید با یک بودجه کم و محدود، یک دفتر کار خوب در شهرک غرب اجاره کنید. پس با توجه به قیمت اجاره دفتر کار در محله شهرک غرب اجاره شرکت در آن تنها به مدیرانی پیشنهاد می شود که از درآمد برند خود اطمینان داشته و به فکر ارتقا اعتبار آن هستند.

راهنمای اجاره دفتر کار در شهرک غرب

راهنمای اجاره دفتر کار در شهرک غرب

بدون شک سرمایه گذاری در شهرک غرب، یکی از چالش برانگیزترین اقدامات برای شروع کسب و کار شما خواهد بود. با توجه به بالا بودن نرخ اجازه دفتر کار در این محله، باید پیش از اجاره دفتر کار، با اصول انجام آن به خوبی آشنا شوید. با رعایت چند دستورالعمل ساده، شما نیز می توانید به سلامت از این چالش عبور کنید.

راهنمای اجاره دفتر کار در شهرک غرب

1- آشنایی کامل با محله شهرک غرب

در اولین گام باید با مشخصات محله شهرک غرب به خوبی آشنا شوید. این منطقه دارای چند فاز مختلف، بلوارها و خیابان های مختلفی است. برای اجاره یک دفتر کار خوب، در ابتدا می بایست با تمام این مناطق آشنا شده و در نهایت بهترین موقعیت را برای اجاره دفتر کار خود در نظر بگیرید. بدون شک انجام اینکار وقت و انرژی زیادی می طلبد. اما به طور مستقیم آینده کسب و کار شما را تحت تأثیر قرار می دهد.

2- توجه به نیازها و بودجه مالی

بسیار مهم است که در انتخاب دفتر کار، به نیاز خود و کارمندان توجه داشته باشید. باید پیش از هرچیز محیطی سالم و ایده آل برای کار کارمندان تعبیه کنید. اگر دفتر کار منتخب شما از عهده تأمین نیاز کارمندان و کسب و کارتان برنیاید، هرقدر هم که زیبا و شکیل باشد، در نهایت بلااستفاده خواهد بود. بودجه نیز به همین میزان در انتخاب و اجاره دفتر کار در شهرک غرب، موثر خواهد بود. بهتر است با در نظر گرفتن بودجه خود اقدام به انتخاب دفتر کار کنید و خود را برای پرداخت اجاره های مازاد و گزاف، به زحمت نیندازید.

راهنمای اجاره دفتر کار در شهرک غرب

3- بررسی مشخصات داخلی دفتر کار

متراژ دفتر کار، کیفیت طراحی و دکوراسیون داخلی آن، سطح امکانات رفاهی دفتر، تعداد اتاق ها و …، از دیگر نکاتی ست که باید پیش از رهن و اجاره دفتر کار، مورد توجه شما قرار بگیرد. هر قدر این پارامترها بیشترین هماهنگی را با نیاز و بودجه شما داشته باشند، برای انتخاب مناسب تر خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اجاره مغازه در مرزداران

4- اخذ قرارداد بلند مدت در شهرک غرب

در رهن و اجاره دفتر کار بد نیست تا سراغ امضای قراردادهای بلند مدت بروید. چرا که جابجایی دفتر کار نه تنها زحمت زیادی دارد، بلکه می تواند به برند شما نیز آسیب بزند.

نرخ اجاره دفتر کار در شهرک غرب چقدره؟

نرخ اجاره دفتر کار در شهرک غرب چقدره؟

اجاره دفتر کار در محله شهرک غرب، بودجه زیادی می طلبد. این محله که در منطقه 2 شهرداری تهران قرار گرفته، جزو بهترین و خوش نام ترین محله های تهران است. اما با این وجود تعیین نرخ اجاره بها در محله شهرک غرب نیز مانند دیگر مناطق استان تهران انجام می شود. پارامترهای زیر در این امر دخیل هستند.

  1. متراژ و ابعاد دفتر کار
  2. موقعیت قرارگیری دفتر در محله شهرک غرب
  3. میزان دسترسی دفتر به خدمات شهری
  4. موقعیت قرارگیری شرکت در پاساژهای شهرک غرب
  5. همسایگی های دفتر کار

اجاره دفتر کار در شهرک غرب برای چه کسی مناسب است؟

اجاره دفتر کار در شهرک غرب، به واسطه آپشن های ویژه ای که این محله در اختیار دارد، بسیار هوشمندانه خواهد بود. اما به شرط آنکه توان پرداخت اجاره بهای سنگین این محله را داشته باشید. با در نظر گرفتن نکات ذکر شده در این مطلب از بامکوک (بانک اطلاعات محل کسب و کار)، به خوبی از پس اجاره یک شرکت خوب و ایده آل، برخواهید آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *

مطالب مرتبط

اشتراک‌گذاری