بامکوک مگ
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
اجاره دفتر کار در میرداماد

اجاره دفتر کار در میرداماد

نکاتی که درباره قرارداد اجاره دفتر کار در میرداماد بدانید همراه با معرفی 5 موقعیت اداری خیابان میرداماد و هزینه های اجاره دفتر کار
محتوای جدول

اجاره دفتر کار در میرداماد با توجه به تمرکز ویژه این منطقه بر کاربری اداری، گزینه ای هوشمندانه تلقی می شود. با نیم نگاهی به ساختمان های این محله، می توان متوجه پررنگ بودن نقش دفاتر اداری در ایجاد ترافیک در آن شد. میرداماد بخش گسترده ای از پویایی و حیات خود را به واحدهای اداری مستقر در محله، مدیون است.

در قطب اداری شهر تهران، یعنی منطقه میرداماد، می توان شاهد حضور بسیاری از ادارات دولتی و خصوصی بود. این دفاتر در مجتمع های اداری این منطقه مستقر شده اند. اگر نیاز به اجاره یک دفتر کار خوب در یک موقعیت عالی دارید، می توانید با خیالی راحت، محله میرداماد را انتخاب کنید. ادامه این مطلب از بامکوک (بانک اطلاعات محل کسب و کار) را دنبال کنید تا با مشخصات این محله و نحوه اجاره یک واحد اداری در محله میرداماد، آشنا شوید.

معرفی موقعیت اداری خیابان میرداماد

معرفی موقعیت اداری خیابان میرداماد

اغلب مردم تهران، محدوده میرداماد را اصلی ترین بخش اداری شهر می دانند. وجود ده ها مرکز تجاری و اداری معتبر در محله، موجب ایجاد این ذهنیت شده است. در حال حاضر بسیاری از ادارات دولت مهم شهر نیز در منطقه میرداماد مستقر شده اند. دلایل متعددی منجر به تقویت موقعیت اداری خیابان میرداماد شده است که در ادامه به آن می پردازیم. در یک نگاه کلی می توان مراکز اداری این منطقه را در موارد زیر معرفی کرد. پس از آشنایی با این مجتمع های اداری، به راحتی می توانید یکی از واحدهای اداری آن را برای حضور در منطقه میرداماد، انتخاب کنید.

مرکز تجاری و اداری رز میرداماد

1. مرکز تجاری و اداری رز میرداماد

مجتمع تجاری و اداری رز، یکی از معروف ترین مراکز اداری محله میرداماد است. این ساختمان دارای بیش از 90 واحد اداری در متراژهای مختلف است. در واقع طبقه سوم تا دوازدهم این مرکز خرید، به استقرار واحدهای اداری اختصاص یافته است. برای اجاره دفتر کار در میرداماد، می توانید سراغ یکی از 94 واحد اداری این مرکز بروید. واحدهای این مرکز از متراژهای 40 تا 180 مترمربع برخوردار بوده و شرایط بسیار مساعدی برای شروع کسب و کارهای اداری دارند. می توانید در این مطلب، با مشخصات این پروژه معروف در محله میرداماد، آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: مجتمع تجاری و اداری رز

مرکز تجاری و اداری مریم در میرداماد

2. مرکز تجاری و اداری مریم در میرداماد

مجتمع اداری و تجاری مریم واقع در میرداماد، بین میدان مادر و خیابان شریعتی، از دیگر مراکز اداری شناخته شده این محله به حساب می آید. اگرچه تعداد واحدهای اداری این پاساژ محدود است، اما می توان برای حضور در قطب اداری شهر تهران، روی آن ها حساب کرد. می توانید در این مقاله نیز با مشخصات این مرکز اداری و تجاری بیشتر آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: مجتمع اداری و تجاری مریم

مجتمع تجاری و اداری راز در محله میرداماد

3. مجتمع تجاری و اداری راز در محله میرداماد

مجتمع راز از دیگر مراکز خرید محله میرداماد است که سه طبقه فوقانی خود را به واحدهای اداری اختصاص داده است. در این پاساژ حدود 27 واحد اداری در سه طبقه مستقر شده اند. اگر تصمیم به اجاره دفتر کار در میرداماد دارید، می توانید برای اجاره یک شرکت خوب با موقعیت عالی، این مرکز را انتخاب کنید.

مرکز تجاری و اداری ماتیا مال در میرداماد

4. مرکز تجاری و اداری ماتیا مال در میرداماد

ماتیا مال واقع در محله میرداماد، جنب مترو میرداماد، دارای بیش از 140 واحد اداری لوکس و شیک است. این مرکز دسترسی مناسبی به خدمات شهری داشته و شرایط ایده آلی برای دفاتر اداری فراهم کرده است. طبقات 6 تا 10 این پاساژ به کاربری اداری اختصاص یافته است. البته لازم به ذکر است که پروژه ماتیا مال در حال ساخت بوده و هنوز از واحدهای تجاری و اداری آن، بهره برداری نشده است. اما در آینده ای نزدیک می توانید برای حضور در محله پررقابت میرداماد، یکی از واحدهای اداری ماتیا مال را اجاره کنید.

مرکز تجاری و اداری البرز میرداماد

5. مرکز تجاری و اداری البرز میرداماد

مجتمع تجاری البرز میرداماد نیز در لیست معتبرترین مراکز اداری محله میرداماد قرار دارد. در این مرکز اداری می توان یک شرکت لوکس راه اندازی کرد. می توانید برای اجاره دفتر کار در میرداماد، روی این برج 20 طبقه، حساب باز کنید.

چند دلیل که میرداماد برای اجاره دفتر کار، بهترین گزینه است

چند دلیل که میرداماد برای اجاره دفتر کار، بهترین گزینه است

میرداماد و خیابان های اطراف آن، دارای تعداد قابل توجهی شرکت و دفتر کار هستند. به طور خاص، بسیاری از مراکز اداری دولتی نیز در این محله مستقر شده اند. می توان گفت مهم ترین مزیت اجاره شرکت در میرداماد، ورود به قطب اداری شهر تهران است. با داشتن یک دفتر کار لوکس در این منطقه، اعتبار کسب و کار شما دوچندان خواهد شد. اما این تنها دلیلی نیست که میرداماد را برای اجاره دفتر کار، مناسب ساخته است. سایر دلایل در موارد زیر خلاصه می شوند.

بیشتر بخوانید: اجاره مغازه در میرداماد

1- دسترسی مطلوب میرداماد به شریان های اصلی شهر تهران

خوشبختانه منطقه میرداماد به شبکه مترو تهران متصل است. این یعنی کارمندان و مشتریان شما دغدغه ای از بابت حضور در دفتر کار نخواهند داشت. از سوی دیگر این محله به خوبی به اصلی ترین بزرگراه های شهر تهران، متصل شده است. به راحتی می توان از این محله در بزرگراه هایی همچون نیایش، همت، حقانی و مدرس، قرار گرفت. به تمام این ها دسترسی عالی محله میرداماد به خط اتوبوس تندرو و همچنین خطوط تاکسی رانی را نیز اضافه کنید.

2- موقعیت مناسب میرداماد در تهران

محله میرداماد در منطقه 3 شهرداری تهران واقع شده و یک موقعیت عالی در این شهر دارد. اجاره واحد اداری در این محله، کمک ویژه ای به شما در ساخت برند و توسعه کسب و کار خواهد کرد. برای جلب اعتماد مشتریان خود و ساخت یک اعتبار ویژه در میان رقبا، بهتر است تا اقدام به اجاره دفتر کار در میرداماد کنید. مطمئن باشید خیلی سریع از عواید این تصمیم هوشمندانه، بهره مند خواهید شد.

3- وجود همسایگی های ارزشمند در محله میرداماد

منطقه میرداماد دارای یک موقعیت استراتژی خاص بوده و از همسایگی های بسیار ارزشمندی برخوردار است. این محله از شمال به خیابان ظفر و بزرگراه نیایش، از شرق به خیابان شریعتی، از غرب به خیابان ولیعصر، از مرکز به بزرگراه مدرس و از جنوب به بزرگراه همت و حقانی منتهی می شود. همین همسایگی های ارزشمند، ارزش و اعتبار این منطقه را افزایش داده و به افزایش پویایی در آن کمک ویژه ای کرده اند.

هزینه اجاره شرکت در میرداماد تهران چند؟

هزینه اجاره شرکت در میرداماد تهران چند؟

به هیچ وجه نمی توان انتظار داشت اجاره یک واحد اداری در یکی از بهترین محله های شهر تهران، کم باشد! اما با وجود تنوع گسترده ای که در میان واحدهای اداری این منطقه وجود دارد، می توان امید داشت یک شرکت کوچک با اجاره مناسب و مقرون به صرفه پیدا کرد. باید بدانید برای اجاره یک واحد اداری خوب در محله میرداماد، می بایست این منطقه را زیر پا بگذارید. تنوع در مشخصات هر یک از واحدهای اداری، منجر به ایجاد یک بازه مناسب از قیمت اجاره بها شده است. این اطمینان وجود دارد که یک دفتر کار خوب با قیمت مناسب در محله میرداماد پیدا کنید.

آنچه که باید درباره قرارداد اجاره دفتر کار در میرداماد بدانید

آنچه که باید درباره قرارداد اجاره دفتر کار در میرداماد بدانید

اجاره یک دفتر کار به خصوص برای کسب و کارهای جدید، بسیار چالش برانگیز است. تنوعی که در میان واحدهای اداری محله میرداماد نیز وجود دارد، سختی کار را دوچندان کرده است. اما جای نگرانی نیست. بامکوک اینجاست تا شما را با صفرتاصد اجاره یک شرکت خوب در محله میرداماد، آشنا کند. با رعایت دستورالعمل های زیر موفقیت شما در اجاره یک دفتر کار خوش قیمت و لوکس، حتمی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اجاره مغازه در قلهک

توجه به موقعیت شرکت در محله میرداماد

1- توجه به موقعیت شرکت در محله میرداماد

اجاره یک دفتر کار در خیابان های معتبر و به نام میرداماد، برای ساخت یک برند نامی، ضروری است. در معرفی این خیابان ها می توان به مواردی همچون میدان مادر، بلوار مینا، خیابان شاه نظری و … اشاره کرد. پیشنهاد می دهیم اگر بودجه کافی برای اجاره دفتر کار در میرداماد در اختیار دارید، در انتخاب این خیابان ها تردید نکنید. چرا که سطح دسترسی و شهرت آنان بالاست و می تواند به شمار در جذب مشتری و افزایش اعتبار شرکت، کمک دهد.

انتخاب مراکز اداری محله میرداماد برای اجاره یک دفتر کار ارزان

2- انتخاب مراکز اداری محله میرداماد برای اجاره یک دفتر کار ارزان

اگر توان مالی کافی برای پرداخت اجاره بهای سنگین ندارید، به هیچ وجه دلسرد نشوید. برای حضور در محله میرداماد، می توانید سراغ اجاره مغازه در مراکز اداری این محله بروید. در این مطلب به چند مرکز اداری مهم همچون رز میرداماد، پاساژ مریم، راز و … اشاره شد. با در نظر داشتن مشخصات هر یک از این مجتمع ها، بهترین گزینه را بر اساس بودجه و نیاز خود، انتخاب کنید.

توجه به مشخصات واحدهای اداری میرداماد

3- توجه به مشخصات واحدهای اداری میرداماد

همانطور که پیش از این نیز گفته شد، در منطقه میرداماد تعداد زیادی مرکز اداری وجود دارد. پیشنهاد می کنیم در انتخاب این واحدها، سراغ نمونه هایی که نیاز به بازسازی برای شروع کار ندارند، بروید. در این صورت می توانید خیلی سریع به دفتر کار جدید خود نقل مکان کنید. همچنین مشخصاتی همچون متراژ دفتر کار، تعداد اتاق های کار، سبک طراحی و دکوراسیون داخلی آن را نیز مورد توجه قرار دهید. بسیار حائز اهمیت است که این مشخصات با نیازهای شما همخوانی داشته باشند.

نرخ اجاره بها واحدهای اداری میرداماد

4- نرخ اجاره بها واحدهای اداری میرداماد

بسیاری از مدیران تمام توان مالی خود را صرف اجاره یک واحد اداری لوکس در بهترین خیابان های میرداماد می کنند. اما متأسفانه در اغلب مواقع این استراتژی با شکست روبرو می شود. پیشنهاد می کنیم در اجاره شرکت، سراغ کیس های خوش قیمت که تناسب کافی با بودجه شما دارند بروید. در ادامه و پس از پیشرفت های قابل توجهی، می توانند محل کار خود را به یک واحد اداری لاکچری، تغییر دهید.

اجاره واحد اداری در قرارداد بلند مدت

5- اجاره واحد اداری در قرارداد بلند مدت

مشخصاً جابجایی شرکت در فواصل کوتاه مدت، روند کار را سخت کرده و پروسه برندسازی را مشکل می کند. بر همین اساس توصیه می کنیم در هنگام انتخاب یک واحد اداری، مهلت قرارداد را مورد توجه قرار داده و سراغ خذ قراردادهای بلند مدت بروید.

بیشتر بخوانید: اجاره مغازه در پاسداران

هزینه اجاره شرکت در میرداماد در 1402

هزینه اجاره شرکت در میرداماد در 1403

معمولاً اغلب مدیران دوست دارند پیش از بازدید از محله میرداماد و پیدا کردن یک کیس مناسب برای اجاره دفتر کار در میرداماد، قیمت حدودی را در فضای آنلاین پیدا کنند. واقعیت این است که نمی توان یک نرخ ثابت برای کلیه واحدهای اداری محله میرداماد تعیین کرد. اما می توان گفت مشابه سایر مناطق تهران، نرخ اجاره شرکت در این منطقه نیز بر اساس چند پارامتر رایج تعیین می شود. از جمله:

  • موقعیت شرکت در محله میرداماد
  • موقعیت دفتر کار در پاساژهای میرداماد
  • مشخصات دفتر کار شامل ابعاد، متراژ و کیفیت طراحی آن
  • میزان دسترسی شرکت به خدمات شهری و سیستم حمل و نقل عمومی
  • همسایگی های دفتر کار

شما می توانید جهت اطلاع از جدید‌ترین شرایط و قیمت واحدهای اداری اجاره ‌ای در میرداماد آگهی ‌های موجود در سایت بامکوک (بانک اطلاعات محل کسب و کار) را ملاحظه فرمایید.

سخن پایانی

خیابان میرداماد و محله های اطراف آن، تمرکز ویژه ای بر کاربری اداری دارند. همین امر موجب شده تا اجاره دفتر کار در میرداماد، با استقبال بالایی روبرو شود. می توانید با انتخاب یک از واحدهای اداری این منطقه، تجربه ای متفاوت از شروع یک کسب و کار دفتری داشته باشید. در این مطلب از بامکوک (بانک اطلاعات محل کسب و کار)، اصلی ترین نکاتی که به شما در اجاره یک شرکت خوب و خوش قیمت کمک می کند را معرفی کردیم. امیدواریم از آنچه که گفته شد، نهایت استفاده را ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *

مطالب مرتبط

اشتراک‌گذاری