بامکوک مگ
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
بازار مبل کمرد

بازار مبل کمرد

آشنایی با بازار مبل کمرد همراه با تاریخچه، راه های ارتباطی و نحوه دسترسی به بازار مبل کمرد و ساعت بازدید مجموعه

محتوای جدول

یکی از مهمترین مراکز خرید و فروش انواع مبل در استان تهران بازار مبل کمرد در 20 کیلومتری شرق تهران است. البته در حال حاضر در پایتخت و اطراف آن، بازارهای مبل زیادی راه اندازی شده اند که کدام ویژگی های خاصی دارند و خدمات مختلفی را ارائه می دهند اما یکی از بازار هایی که این روزها مورد توجه مشتریان قرار گرفته است بازار مبل کمرد می باشد. این بازار در بخش شرقی تهران واقع شده است و روزانه خریداران زیادی را از گوشه و کنار پایتخت به سمت خود جذب می‌کند. اگر قصد دارید در دکوراسیون منزل خود تغییری ایجاد کنید یا برای محیط اداری خود مبل یا میز و صندلی مناسبی بخرید در این مطلب از سایت بامکوک «بانک اطلاعات محل کسب و کار» همراه ما باشید تا شما را با این بازار مبل بیشتر آشنا کنیم.

راه های ارتباطی با بازار مبل کمرد

راه های ارتباطی با بازار مبل کمرد

آدرس: استان تهران، شهرستان پردیس، انتهای بزرگراه یاسینی، جاجرود، جاده قدیم آبعلی دماوند، منطقه صنعتی کمرد

 شماره تماس: با تلفن فروشگاه های فعال در بازار کمرد تماس بگیرید.

درباره بازار مبل کمرد بیشتر بدانید

درباره بازار مبل کمرد بیشتر بدانید

 این بازار در ۲۰ کیلومتری سمت شرق تهران، بعد از شهر جاجرود در منطقه صنعتی کمرد واقع شده است. در این منطقه صنعتی از ابتدا صنایع چوبی متعددی در کارگاه های کوچک و بزرگ فعالیت می کردند. به مرور زمان نمایشگاه هایی نیز در این منطقه شکل گرفت و فروش انواع مبلمان را در دستور کار خود قرار دادند و کم کم بر تعداد آن ها افزوده شد. در واقع منطقه صنعتی کمرد در نزدیکی شهرستان دماوند و جاده فیروزکوه که یکی از جاده های مواصلاتی اصلی استان مازندران است واقع شده است. شاید شما هم اگر از این جاده عبور کرده باشید چشمتان به این بازار خورده باشد.

بیشتر بخوانید: بورس مبلمان تهران کجاست؟

بازار مبل کمرد یا بازار مبل جاجرود؟!

بازار مبل کمرد یا بازار مبل جاجرود؟!

بازار مبل کمرد یکی از زیرمجموعه‌های بازار مبل جاجرود است. بازار مبل جاجرود خود دارای دو بخش مختلف می شود از جمله: بازار مبل جاجرود که حدود 100فروشگاه را در دل خود جای داده است و بورس خرید مبل کمرد که با حضور ۴۰۰ فروشگاه انواع مبلمان و مصنوعات چوبی را به مشتریان خود عرضه می کند. موقعیت بازار مبل جاجرود در جاده جاجرود بعد از پل رودخانه این شهر است که در یک امتداد 10 کیلومتری دائر می باشد. اگر در این جاده حدود 5 کیلومتر به سمت کمرد بروید به بازار مبل کمرد می رسید.

  از لحاظ رنج قیمتی می توان گفت هر دو بازار مبل جاجرود برای سطوح متوسط به بالا است. رایج ترین سبک مبلمان در این بازار نیز مبلمان سبک کلاسیک، استیل و مصری می باشد. شاید همین ابتدای مطلب برایتان سوال مطرح شود که از بازار مبل جاجرود خرید کنید یا بازار مبل کمرد؟! پاسخ به این سوال بستگی به برند مورد نظر شما و محصولی که قصد خرید آن را دارید وابسته است. اما دقت کنید که به هرحال فروشگاه های مبلمان و سرویس خواب در این بازار دارای تنوع بیشتری نسبت به بازار مبل جاجرود است.

تاریخچه بازار مبل کمرد

تاریخچه بازار مبل کمرد

جالب است بدانید که بازار مبل جاجرود حدود 50 سال قدمت را در تاریخچه خود دارد اما فقط حدود ۱۰ سال است که نام آن بر سر زبان ها افتاده و رونق زیادی پیدا کرده است. اولین مبل فروشی در این منطقه در سال ۱۳۵۰ توسط شخصی به نام سیاوش شعبان پور به اسم مبل ایتالیا راه اندازی شد. سپس مبلمان ال سی نیز در تفریحگاه جاجرود در میان چند رستوران فعالیت خود را آغاز کرد. ۱۵ سال پیش در منطقه صنعتی کمرد کم کم فروشگاه هایی در امتداد هم در زمینه فروش مبلمان تأسیس شدند.

در  زمین های کشاورزی اطراف این فروشگاه ها، تعداد زیادی کارگاه و کارخانه بود که با رونق گرفتن فروشگاه های مبل، کارگاه و کارخانه ها نیز در زمینه رنگ کاری مبل، نجاری مبلمان، رویه کاری و غیره مشغول به فعالیت شدند. در نهایت منطقه صنعتی کمرد رونق زیادی گرفت و با فعالیت تعداد زیادی فروشگاه و کارگاه های ساخت مبل به نام بازار مبل کمرد شناخته شد.

از بوفه های شیک تا سرویس های ست

از بوفه های شیک تا سرویس های ست

خدمات بازار مبل کمرد تنها به ارائه انواع مبلمان در سبک های مختلف محدود نمی شود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در فروشگاه های این بازار انواع مختلفی از اکسسوری‌ها و دکوراسیون های تزیینی، تخت خواب، میز ناهار خوری، بوفه، کنسول، سرویس خواب و غیره نیز به فروش می‌رسد. بنابراین اگر به سرویس‌های ست و شیک علاقه مند هستید و می خواهید هماهنگی چشم نوازی در دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید این بازار مبل محل مناسبی برای شما است.

بیشتر بخوانید: بازار مبل کوشک ایرانیان چهاردانگه

 وضعیت قیمت مبلمان در بازار مبل کمرد

 وضعیت قیمت مبلمان در بازار مبل کمرد

 مناطق صنعتی سیاه سنگ و سعیدآباد جاجرود در نزدیکی  منطقه کمرد واقع شده است. در هر دوی این مناطق کارگاه های کوچک و بزرگ نجاری و بسیاری از مراکز تولید مصنوعات چوبی به صورت تخصصی در حال فعالیت هستند. به همین دلیل می توان گفت به دلیل نزدیکی این تو مراکز تولیدی به این مرکز قیمت ها در این محصولات کاملا رقابتی و به صرفه است. اگر وقت کافی دارید و می خواهید خرید به صرفه ای را در کنار کیفیت بالا تجربه کنید می توانید بازدید از بازار مبل کمرد را در لیست برنامه های خود قرار دهید.

 وضعیت قیمت مبلمان در بازار مبل کمرد
 وضعیت قیمت مبلمان در بازار مبل کمرد

بیشتر بخوانید: بازار مبل برنا یافت آباد

فعالیت خام فروشی ها در بازار مبل کمرد

فعالیت خام فروشی ها در بازار مبل کمرد

 اگر به بازار مبل کمرد مراجعه کنید احتمالاً برخی از مغازه های خام فروشی که اقلامی مانند کلاف خام و غیره را عرضه می کنند توجه شما را به سمت خود جلب نماید. بنابراین این بورس خرید مبل کمرد محل خوبی برای مبلمان سفارشی شما نیز است. در واقع میتوانید کلاف خام مورد نظر خود را تهیه کنید و با مراجعه به رویه کابی و رنگ کارهای معروف این بازار مبلمان زیبای خود را بر اساس سلیقه شخصی و دکوراسیون منزلتان سفارش دهید.

فعالیت خام فروشی ها در بازار مبل کمرد
فعالیت خام فروشی ها در بازار مبل کمرد
فعالیت خام فروشی ها در بازار مبل کمرد

برندهای مشهور فعال

هر چند تنوع محصولات در بازار مبلمان کمرد زیاد است اما عمده محصولات این بازار به مبلمان استیل، مبلمان فرانسوی و مبلمان کلاسیک مربوط می شود. دلیل این موضوع نیز وجود کارخانه های معتبر تولید مبلمان در نزدیکی این مجموعه می باشد.

بیشتر بخوانید: مرکز خرید مبل پایتخت در بازار مبل یافت آباد

در این بازار علاوه بر قیمت های مناسب محصولات باکیفیت و برندی پیدا می‌شود از جمله برندهای نام‌آشنای مبل سلامی، سام اکسون و مبل الدور در این بازار دارای شعبه هستند. از دیگر برندهای فعال در بازار مبلمان کمرد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  مبل رادز
  • مبل پالرمو
  • مبل و دکوراسیون ۷
  •  مبل گروسی
  • مبل امیران
  • مبل استیل سامنتال
  • و…

مزایا و معایب این بازار

دور بودن بازار مبلمان کمرد از مرکز شهر، مخصوصاً برای ساکنین غرب تهران کمی مشکل ساز است. هرچند برای جانبخشی به دکوراسیون داخلی منزل شما این بازار مبل محل مناسبی است اما توجه داشته باشید که قیمت ها در این بازار به دلیل حضور برندهای مطرح، نسبت به سایر بازارهای مبل کمی بالاتر است. یکی از دلایل بالا بودن قیمت ها، نزدیک بودن این بازار به منطقه شمال تهران می باشد.

در این بازار مبل نمی‌توانید امکانات رفاهی خاصی مانند رستوران، کافی شاپ و یا کلا واحد های غذایی متنوعی پیدا کنید.

بطور کلی این منطقه حدود ۴۰ کیلومتر با شهر فاصله دارد. میانگین قیمت ها در آن رو به بالا است. در این بازار چرم فروشی یا پارچه فروشی فعالیت نمی کند و معمولاً اکسسوری های خاصی برای دکور منزل خود در این بازار پیدا نخواهید کرد. همچنین تخت خواب ام دی اف و کابینت نیز در این بازار عرضه نمی‌شود.

 اگر به دنبال مزایای این بازار هستید می توانید تنوع مبلمان از جمله انواع مبل کلاسیک، تنوع قیمت ها، نداشتن مشکل جای پارک و غیره را در نظر داشته باشید. یکی دیگر از مزیت های بازار مبل جاجرود یا کمرد این است که می‌توانید خودتان مستقیم به کارگاه یا کارخانه تولید مبلمان بروید و روند تولید مبل را از نزدیک ببینید و مطمئن شوید که واسطه ای در کار نیست و خرید خود را با خیال راحت انجام دهید.

پیشنهاد می کنیم قبل از رفتن به منطقه صنعتی کمرد هدف خود را از خرید مشخص کنید تا در این مرکز دچار سردرگمی نشوید.

ساعت بازدید از بازار مبل کمرد

 فروشگاه های بازار مبل کمرد همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب دائر باشد و خدمات خود را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهند. اگر قصد بازدید از این بازار را در روزهای تعطیل دارید نیز نگران نباشید. این مجموعه در روزهای تعطیل نیز همچنان فعال و آماده خدمت رسانی به مشتریان این بازار بزرگ می باشد.

اگر در روزهای میانی هفته به این مرکز خرید مراجعه کنید زمان بسیار کمی را برای رفتن به این مجموعه صرف خواهید کرد. توجه داشته باشید که این بازار در محدوده ترافیکی و تردد قرار ندارد و از دسترسی بسیار خوبی مخصوصاً برای ساکنین شرق تهران برخوردار است.

نحوه دسترسی به بازار کمرد

برای رفتن به بازار مبل کمر باید از مسیر شمال شرق تهران در یکی از اتوبان های بابایی یا بسیج به سمت اتوبان یاسینی رانندگی کنید. در ادامه در جاده قدیم آبعلی حرکت کنید تا به جاجرود و در نهایت به بازار کمرد برسید. دقت داشته باشید که در روزهای پنجشنبه و جمعه، تردد مسافران در مسیر دماوند و جاده آمل زیاد است. بنابراین ترافیک زیاد در این جاده، ممکن است شما را از خرید در این بازار پشیمان کند. به شما پیشنهاد می کنیم در روزهای وسط هفته به این بازار مراجعه کنید.

نزدیکترین ایستگاه مترو به بازار مبل کمرد ایستگاه تهران پارس است که در خط فرهنگ سر قرار دارد. وقتی به این ایستگاه رسیدید  با تاکسی به سه راه تهرانپارس بروید و از آنجا با تاکسی های جاجرود خود را به این بازار مبل برسانید.

سخن پایانی

شما در این مطلب با موضوع معرفی بازار مبل کمرد از سایت بامکوک «بانک اطلاعات محل کسب و کار» همراه ما بودید. اگر به دنبال خرید انواع محصولات چوبی مانند مبل استیل، مبل ال، مبل کلاسیک و غیره هستید می‌توانید به منطقه صنعتی کمرد مراجعه کنید. در پایان امیدواریم از این مطلب بهره کافی برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *

مطالب مرتبط

اشتراک‌گذاری