Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/shmgassl/domains/bamkok.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/unyson/framework/helpers/general.php on line 1275Warning: foreach() argument must be of type array|object, null given in /home/shmgassl/domains/bamkok.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/unyson/framework/helpers/general.php on line 1275مرکز خرید ایران زمین شهرک غرب | راه های ارتباطی، امکانات و راه های دسترسی
بامکوک مگ
بامکوک مگ
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
مرکز خرید ایران زمین شهرک غرب

مرکز خرید ایران زمین

مرکز خرید ایران زمین یکی از مجتمع های تجاری بسیار بزرگ در غرب استان تهران است. وجود تنوع فروشگاه هادر مرکز خرید ایران زمین باعث

محتوای جدول

مرکز خرید ایران زمین یکی از مجتمع های تجاری بسیار بزرگ در غرب استان تهران است. وجود تنوع فروشگاه هادر مرکز خرید ایران زمین باعث شده که اکثر افراد برای خرید لوازم مورد نیاز خود به خصوص کالاهای ورزشی، به این پاساژ مراجعه کنند. در گذشته بیشتر خانواده ها برای خرید به مغازه ها و بازارهای مختلفی سر می زدند؛ از این خیابان به آن خیابان، از این محله به آن محله! این بازارگردی زمان و انرژی زیادی از مردم می گرفت ولی امروزه مغازه های قدیمی جای خود را به مراکز فروش مدرن و پاساژ های لوکس داده اند. با مراجعه به یک پاساژ می توانید اغلب کالاهایی که مورد نیاز شماست را در یک مکان ببینید، انتخاب کنید و در نهایت خریداری نمایید.

با ما در این مطلب از مجله بامکوک «بانک اطلاعات محل کسب و کار» همراه شوید تا اطلاعات بیشتری درباره مرکز خرید ایران زمین در اختیار شما قرار دهیم. مخصوصا اگر ورزشکارید و یا اهل ورزش و سلامتی!

مرکز خرید ایران زمین
مرکز خرید ایران زمین

راه های ارتباطی با مرکز خرید ایران زمین

مرکز خرید ایران زمین در شهرک غرب قدس تهران واقع شده و آدرس آن در خیابان ایران زمین روبروی خیابان مهستان می باشد. برای برقراری ارتباط با این مرکز خرید کافی است با شماره تلفن ۸۸۰ ۹۷۷۵ ۰۲۱ تماس بگیرید و هر چیزی که نیاز دارید را از فروشگاه های این مجتمع سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان برای شما ارسال شود.

راه های ارتباطی با مرکز خرید ایران زمین

درباره مجتمع تجاری ایران زمین بیشتر بدانید

مجتمع ایران زمین به صورت سه طبقه و ۱۰۰ واحد مجزا در مساحت ۸۰۰ متر مربع ساخته شده است. این پاساژ از جمله مراکز خریدی است که انواع کالاهای متنوع را در دل خود جای داده است، علاوه بر این در نزدیکی سایر مراکز خرید مهم، بانک ها و … قرار گرفته است که موقعیت مکانی آن را بسیار خاص و ویژه می کند. سه طبقه با 85 واحد تجاری و چهار طبقه با 43 واحد اداری و دو طبقه پارکینگ اختصاصی بخش های مختلف این مجموعه را تشکیل می دهد.

مجتمع دیدنی ایران زمین ، در روبروی مرکز تجاری گلستان یکی از مراکز خرید بزرگ تهران قرار گرفته است. در این مرکز خرید بزرگ انواع پوشاک زنانه، مردانه، بچه گانه، وسایل تزیینی و کفش و کیف های مختلف به فروش می‌ رسد همچنین لوازم مربوط به حیوانات خانگی را هم می ‌توان از این مرکز تهیه کرد.

در یکی از قسمت های این فروشگاه لوازم های ورزشی متنوع به بازدیدکنندگان ارائه می شود که متعلق به علی دایی فوتبالیست پیشکسوت و ورزشکار حرفه‌ ای و سرشناس کشور ایران است. مرکز خرید ایران زمین علاوه بر فروشگاه ها، کافی شاپ های بسیار زیبایی نیز دارد که جهت رفع خستگی و خوردن میان وعده و انواع نوشیدنی ها از خریداران پذیرایی می کند.

درباره نمای بیرونی و داخلی مجتمع

درباره نمای بیرونی و داخلی مجتمع

از لحاظ نمای بیرونی و داخلی مرکز خرید ایران زمین باید گفت که این مرکز یک ساختمان نسبتا قدیمی ای که دارای ۹ طبقه می باشد. از لحاظ قدمت باید گفت که این ساختمان نزدیک به ۲۵ سال پیش ساخته شده است با این حال نمای ظاهری زیبایی دارد.

ساخت نمای ظاهری این مجموعه از سال ۱۳۷۰ آغاز شد و پس از بهره‌برداری این مرکز تمامی واحدهای تجاری آن با تمام پتانسیل‌ های از قبل پیش بینی شده، شروع به فعالیت کردند. پاساژ ایران زمین در ۹ طبقه با محصولات و فضاهای مختلف ساخته شده  که هر طبقه آن شامل ۸۵ واحد تجاری با طراحی خاص می باشد.

درباره نمای بیرونی و داخلی مجتمع

این مرکز از طبقات همکف، زیرزمین و طبقه اول تشکیل شده که نمای داخلی و بیرونی زیبایی دارد به طوری که این نما، اکثر افرادی را که از نزدیکی این پاساژ عبور می کنند به خود جذب می کند.

درباره نمای بیرونی و داخلی مجتمع
بیشتر بخوانید : مرکز خرید پلاتین سنتر
درباره نمای بیرونی و داخلی مجتمع

امکانات رفاهی مرکز خرید ایران زمین

مرکز خرید ایران زمین از امکانات رفاهی بسیار مناسبی برخوردار بوده و تمام این امکانات را جهت رفاه و راحتی کارکنان و مراجعه کنندگان خود در نظر گرفته است. این امکانات رفاهی موجب شده مرکز خرید ایران زمین در بین پاساژهای غرب تهران به یک پاساژ مطلوب، امن و محبوب در بین مردم منطقه تبدیل گردد. از جمله امکانات رفاهی این مرکز عبارتند از:

  • راه پله
  • آسانسور
  • پله برقی
  • درب های برقی
  • سیستم سرمایش و گرمایش
  • تهویه هوا
  • سیستم اطفا حریق
  • پارکینگ
  • نگهبانی
  • سیستم دوربین های مدار بسته
  • رستوران ها و کافی شاپ ها
امکانات رفاهی مرکز خرید ایران زمین
امکانات رفاهی مرکز خرید ایران زمین

از مرکز خرید ایران زمین چی میشه خرید؟

مرکز خرید ایران زمین تمامی محصولات اولیه و مورد نیاز شهروندان تهرانی را به فروش می ‌رساند و افراد می ‌توانند محصولات مورد نیاز خود را از جمله پوشاک مردانه و زنانه، کفش های متنوع، لوازم ورزشی و انواع اکسسوری های شیک و جذاب را از این مجموعه خریداری کنند. اکثر افراد در برخی از دورهمی ها یا مجالس برای تهیه یک تیپ رسمی می ‌توانند به این فروشگاه ها مراجعه کنند و با خرید انواع پوشاک، زیورآلات و ساعت های شیک به جذاب تر شدن استایل خود بیفزایند.این مجتمع همچنین لوازم های ورزشی متنوعی را در اختیار ورزشکاران و علاقمندان به ورزش قرار داده است  و اهالی ورزش می ‌توانند در کیفیت های مطلوب، وسیله ورزشی مورد نظر خود را تهیه کنند. برند های معتبر ورزشی در بین این کالاها به چشم می خورد.

بطور کلی انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه در این پاساژ عرضه می شود که می توانید بسته به نیاز خود آنها را تهیه کنید. همچنین کیف و کفش و پوشاک برند دی اندجی، شانل، آدیداس و نایک و … ویترین های این پاساژ را آراسته اند.

از مرکز خرید ایران زمین چی میشه خرید؟

ایران زمین؛ پاتوق طرفداران علی دایی

فروشگاه لوازم ورزشی علی دایی در مرکز خرید ایران زمین یکی از معتبرترین فروشگاه‌های لوازم ورزشی در ایران است. این فروشگاه در سال ۱۳۹۱ به صورت آنلاین فعالیت رسمی خود را آغاز کرد و در حال حاضر بیش از ۲۷ هزار محصول مختلف از برندهای معتبر جهانی را برای مشتریان خود در ایران فراهم می‌کند.

در فروشگاه لوازم ورزشی علی دایی می‌توانید به راحتی جدیدترین مدل‌های کفش ورزشی، لباس ورزشی، تجهیزات ورزشی، دستگاه های بدنسازی، مکمل‌های مختلف و … را پیدا کنید. همچنین این فروشگاه با ارائه خدماتی مانند فروش قطعات و تعمیرات دستگاه های ورزشی، هرگونه نیاز شما را در این زمینه برطرف می کند.

در شعبه ایران زمین نیز تلاش شده است تا انواع محصولات ورزشی با کیفیت بالا، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش عالی ارائه شود. همچنین امکان خرید حضوری و آنلاین برای مشتریان فراهم شده است. در کل فروشگاه لوازم ورزشی علی دایی در مجتمع تجاری ایران زمین با توجه به دسترسی آسان این مجتمع و خدمات پس از فروش عالی و همچنین تلاش برای ارائه محصولات با کیفیت بالا و به‌روز،  به یکی از محبوب ترین فروشگاه‌های اینترنتی و فیزیکی لوازم ورزشی در ایران تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید : مرکز خرید لیدوما

بخش اداری مرکز خرید ایران زمین

43 واحد اداری در چهار طبقه بخش های اداری مجتمع ایران زمین را تشکیل می دهد. انواع خدمات اداری در این طبقات به شهروندان ارائه می گردد. تعداد زیادی شرکت های خدماتی و تولیدی و پشتیبانی مانند آراد شیمی، یاسانساز رهام، پیام همشهری، الوند آسایش، مشرف و تعداد زیادی شرکت ساختمانی در این مجموعه در حال فعالیت هستند.

بخش اداری مرکز خرید ایران زمین

کافی شاپ لانجین

کافی شاپ لانجین در شهرک غرب تهران مرکز خرید ایران زمین واقع شده و یکی از پرطرفدارترین کافی شاپ های این منطقه محسوب می شود. این کافی شاپ با طراحی شیک و دکوراسیون خاص به فضایی دوست داشتنی برای دیدار با دوستان یا قرارهای کار در محیطی آرام و دلنشین خدمات خود را ارائه می دهد.در منوی کافی شاپ لانجین می توانید از انواع نوشیدنی های گرم و سرد، کیک‌ها، انواع شیرینی ها و دسرها، ساندویچ ها و پنکیک های خوشمزه لذت ببرید. علاوه بر این، این کافی شاپ به مشتریان خود این امکان را نیز می دهد که از وای فای رایگان و پارکینگ استفاده کنند.

همچنین، در فصل بهار و تابستان، لانجین با ارائه منوی نوشیدنی های ویژه، محیطی خوشایند برای سفرهای تابستانی شما در قلب شهرک غرب می باشد. با توجه به فضای دلنشین و خدمات عالی کافی شاپ لانجین، ممکن است این مکان همیشه پر از مشتریان باشد، بنابراین بهتر است قبل از مراجعه به این کافی شاپ، مطمئن شوید که می توانید محلی برای نشستن پیدا کنید.

آدرس: مرکز خرید ایران زمین، طبقه همکف، واحد 26

شماره تماس: 02188073283

امکانات مهم در نزدیکی مرکز خرید

در نزدیکی و اطراف مرکز خرید ایران زمین امکانات مهمی وجود دارد که افراد می توانند علاوه بر خیرد و گشت و گذار در ایران زمین از امکانات اطراف آن نیز بهره ببرند. در اطراف این مرکز خرید فروشگاه های مختلف دیگری وجود دارد که می توانید در صورتی که کالای مورد نظر خود را در ایران زمین نیافتید از فروشگاه های اطراف آن خرید خود را انجام دهید.

تنوع محصولات فروشگاه ایران زمین و مجتمع های اطراف به صورتی است که اکثر افراد علاوه بر گشت و گذار می توانند خریدهای خود را متناسب با نیاز و سلیقه خود انجام دهند. این پاساژ خریداران زیادی را به خود جذب می کند و با قیمت های مناسبی که در این مرکز و مراکز اطراف آن ارائه می شود، اغلب افراد منطقه برای خرید به خیابان ایران زمین و مهستان مراجعه می کنند.

در یک طرف میدان صنعت، مرکز خرید ایران زمین و گلستان و در سمت دیگر آن مرکز خرید میلاد نور ، خاطره خوبی از یک خرید کامل به بازدیدکنندگان ارائه می دهد. 

بیشتر بخوانید : معرفی مرکز خرید اریکه ایرانیان


ساعت بازدید از مجتمع تجاری ایران زمین

معمولا ساعت کاری مجتمع تجاری مشخص است و افراد در ساعات تعیین شده می توانند در این مجتمع ها حضور پیدا کنند و خریدهای خود را انجام دهند. مرکز خرید ایران زمین مانند هر پاساژ و مجتمع دیگری ساعت کاری مخصوص به خود را دارد که شما می توانید در این ساعت تعیین شده به خرید محصولات مورد نیاز خود بپردازید.

ساعت کاری مرکز خرید ایران زمین از ۸:۳۰ صبح تا ۱۳:۰۰ ظهر است و افراد می‌ توانند در این زمان تعیین شده در مجتمع حضور پیدا کنند همچنین از ساعت ۱۶:۰۰ بعد از ظهر تا ساعت ۲۳:۰۰ شب این مجتمع از خریداران استقبال می‌کند و محصولات خود را به آن ها ارائه می ‌دهد. ساعت کاری این مرکز به گونه ‌ای تنظیم شده است تا اکثر مردم توانایی حضور جهت خرید را در هر ساعتی داشته باشند و بدون هیچ دغدغه ای به خرید محصولات بپردازند.

ساعت بازدید از مجتمع تجاری ایران زمین

نحوه دسترسی به مرکز خرید ایران زمین

راه های دسترسی به مرکز خرید ایران زمین متفاوت است، این مجموعه در منطقه ای قرار دارد که مسیر آن به اکثر ایستگاه های مترو و اتوبوس ها می خورد و می توان از طریق مترو به این مجتمع دسترسی پیدا کرد.

همچنین ایستگاه های اتوبوس جهت حمل و نقل افراد به مکان های مختلف از جمله مجتمع ایران زمین دسترسی افراد را بسیار آسان تر کرده است. نزدیک ترین ایستگاه مترو به مجتمع ایران زمین، ایستگاه مترو میدان صنعت و نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس به مرکز خرید، ایستگاه اتوبوس خیابان سوم است.علاوه بر حمل و نقل های عمومی اکثر افرادی که از خودروهای شخصی استفاده می کنند، می توانند در مدت زمان کمتر و به صورت راحت تر در این مکان حضور پیدا کنند.

وضعیت پارکینگ

مرکز خرید ایران زمین دارای پارکینگ اختصاصی است که حدود ۹۰ دستگاه اتومبیل ظرفیت دارد و در نتیجه کمبود جای پارک، استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی را بهترین گزینه برای رسیدن به این مرکز خرید تبدیل کرده است. البته باید گفت این پارکینگ به صورت اختصاصی است و اکثرا صاحبان کسب و کار و فروشندگان در این مجموعه می ‌توانند از پارکینگ استفاده کنند.

سخن پایانی

شما در این مطلب با موضوع معرفی مرکز خرید ایران زمین با مجله بامکوک « بانک اطلاعات محل کسب و کار» همراه ما بودید. برای تهیه محصولات مورد نیاز خود از جمله پوشاک و هر محصول دیگر کافی است به مجتمع تجاری ایران زمین مراجعه کنید و یا از طریق راه های ارتباطی جهت سفارش محصول اقدام نمایید زیرا این مجتمع در کنار قیمت مناسب محصولات خود را با کیفیت مطلوب به مشتریان ارائه می دهد. در پایان امیدواریم از این مطلب بهره برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *

مطالب مرتبط

اشتراک‌گذاری