بامکوک مگ
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
ایده هایی برای فروش بیشتر در آبمیوه فروشی

ایده هایی برای فروش بیشتر در آبمیوه فروشی

راه اندازی و مدیریت یک آبمیوه فروشی، با وجود حضور صدها رقیب در شهر تهران، کار سختی به نظر می رسد. برای اینکه در این

محتوای جدول

راه اندازی و مدیریت یک آبمیوه فروشی، با وجود حضور صدها رقیب در شهر تهران، کار سختی به نظر می رسد. برای اینکه در این فضای رقابتی سهم گسترده ای داشته باشید، باید ایده هایی برای فروش بیشتر در آبمیوه فروشی داشته باشید. ایده هایی که مانند یک مولتی ویتامین در بازاریابی عمل کرده و جان تازه ای به کسب و کار شما دهد. بامکوک (بانک اطلاعات محل کسب و کار) در این مقاله ایده هایی جذاب، ساده و عملی ارائه می دهد. می توانید با اجرای این ترفندهای طلایی، کسب و کار خود را متحول کنید.

فروش بیشتر در آبمیوه فروشی با چند ایده جذاب

فروش بیشتر در آبمیوه فروشی با چند ایده جذاب

مدیر هر کسب و کاری، آرزوی فروش و محبوبیت روزافزون دارد. خب پیداست که مدیر و راه انداز آبمیوه فروش نیز به دنبال تحقق این هدف است. احتمالاً حالا که مدیریت یک آبمیوه فروشی را در شهر تهران به عهده گرفته اید، دوست دارید از رمز موفقیت آبمیوه فروشی های معروف و مطرح تهران مطلع شوید.

همانطور که می دانید در شهر تهران صدها و یا شاید هزاران آبمیوه فروشی وجود دارد. اما در این بین تنها تعداد محدودی توانسته اند خوش بدرخشند. برای اینکه شما نیز در لیست ویتامینه های محبوب تهران قرار بگیرید، باید استراتژی های مدیریتی خود را جهت بهبود فروش تغییر دهید. دنبال کردن برخی ایده ها در این راستا کمک کننده خواهد بود. این استراتژی ها نه تنها به افزایش فروش کمک می کنند، بلکه به برندسازی نیز کمک شایانی خواهند کرد.

یک منوی جذاب و خلاقانه در فروش آبمیوه فروشی

یک منوی جذاب و خلاقانه

اگر منوی ویتامینه شما از روتین بازار پیروی می کند، توقع زیادی برای فروش بیشتر نداشته باشید. در این حالت باید در سایر آیتم ها با رقبای سر سخت خود رقابت کنید. امروزه اغلب افرادی که برای سرگرمی سراغ ویتامینه ها می روند، مغازه های خلاق را برای خرید یک آبمیوه خوش طعم انتخاب می کنند. تغییر در منو از جمله راهکارهایی ست که هزینه بسیار کمی می طلبد. اما به طرز قابل توجهی موجب فروش بیشتر در آبمیوه فروشی شده و کسب و کار شما را متحول می کند.

بیشتر بخوانید: مراحل راه اندازی یک پت شاپ موفق

زمانی که یک منوی جذاب برای مغازه خود طراحی می کنید، از آن سر شهر تهران نیز مشتری های زیادی خواهید داشت. کافیست نام متفاوتی بر روی خوراکی های خود بگذارید. نامی که برای چند ثانیه ذهن مخاطب را درگیر کند. این نام مستعار باید برای مشتری سرگرم کننده و جذاب باشد، نه اینکه او را برای حدس محتویات خوراکی به چالش بکشد.

ساده ترین کار این است که بر اساس محتویات هر آبمیوه و خوراکی، نامی مستعار برای آن انتخاب کنید. اینکار را با نهایت خلاقیت انجام دهید تا اسم خوراکی ها برای مدت ها در ذهن مشتری شما تثبیت شود. شاید عجیب به نظر برسد، اما این ترفند، بسیار کارساز تر است هزینه های چند صد میلیونی برای تبلیغات است.

یک نام تجاری خاص انتخاب کنید

از گذشته تاکنون، انتخاب نام تجاری خوب، مورد توجه صاحبین کسب و کار بوده است. همه ما تجربه برخورد با نام های تجاری خاص و متفاوت را داشته ایم. نام هایی که هنوز هم بعد از گذر سال ها به یاد داریم. انتخاب یک نام تجاری خوب که به سرعت در ذهن مخاطب جای گرفته و تثبیت شود، برگ برنده شما در فروش بیشتر آبمیوه فروشی خواهد بود.

پیشنهاد می کنیم از نام هایی که تلفظ ساده ای دارند و یک چالش جذاب در ذهن مخاطب ایجاد می کنند، استفاده کنید. با اینکار می توانید نام تجاری خود را در ذهن او تثبیت کنید. ترکیب نام تجاری خوب با یک لوگو جذاب تا حد قابل توجهی سطح کلاس کاری شما را ارتقا می دهد. اغلب کودکان لوگوهایی که دارای شخصیت های کارتونی هستند را به خوبی در ذهن می سپارند. از آنجایی که کودکان مشتری پر و پا قرص ویتامینه ها هستند، پیشنهاد می کنیم برای فروش بیشتر در آبمیوه فروشی، لوگوی خود را تا حد امکان کارتونی و جذاب طراحی کنید.

دکور بیرونی آب میوه فروشی را جذاب تر کنید

دکور بیرونی مغازه را جذاب تر کنید

حتی اگر دکوراسیون مغازه شما خاص و جذاب است، باز هم تلاش کنید در مناسبت های مختلف و یا فواصل مختلف سال، تغییراتی هر چند جزئی ایجاد کنید. اگر دکور شما ساده و پیش پا افتاده است، با یک تغییر در دکوراسیون، یک تحول بزرگ ایجاد کنید. دکوراسیون ویتامینه ها می بایست در همان نگاه اول از ماهیت کسب و کارشان پرده بردارد. جوری که حتی سواره ها نیز بتوانند ظرف دو ثانیه متوجه نوع کسب و کار شما شوند.

اگر دقت کرده باشید، محبوب ترین آبمیوه فروشی ها در سطح تهران، چیدمان هایی خلاقانه و خاص دارند. آن ها تلاش می کنند تا با هر نوع چیدمان خلاقانه ای، سواره یا پیاده را برای خرید یک خوراکی خوش طعم، ترغیب کنند. این مغازه ها، میوه های طبیعی و خوراکی های اصل در ویترین خود استفاده می کنند. رنگ جذاب میوه ها در همراهی با سایر خوراکی موجب اغوای مشتری می شود. در بسیاری از موارد عابرین تحت تأثیر این دکور خاص وارد مغازه شده و حتی گرسنه یا تشنه می شوند!

بیشتر بخوانید: چند ایده جذاب برای دکوراسیون کافه کتاب

شما نیز می توانید جزوی از این ویتامینه ها باشید. به شرط آنکه برای دکوراسیون مغازه خود از یک دیزاینر حرفه ای کمک بگیرید. بسیاری از طراحان حرفه ای به جای بازسازی های گسترده، یک تغییر کوچک در چیدمان شما ایجاد می کنند و یک چیدمان جذاب با تغییراتی شگرف تحویتان می دهند.

برای مثال رنگ یا متریال حاکم بر دکوراسیون را تغییر می دهند. آن ها تلاش می کنند تا با بکارگیری رنگ های اشتها آور، مشتریان شما را به خوردن و نوشیدن بیشتر تشویق کنند. در مواردی آن ها یک فضای خاص برای کودکان تدارک می بینند. چرا که بخش گسترده ای از مشتریان شما کودکانی هستند که هوس خوردن یک آبمیوه خوشمزه را کرده اند.

یک لوکیشن خوب و پرتردد انتخاب کنید

یک لوکیشن خوب و پرتردد انتخاب کنید

معمولاً افرادی که برای پیاده روی یا گشت و گذار به خیابان می روند، از نوشیدن یک آبمیوه خنک در آبمیوه فروشی استقبال می کنند. بر همین اساس پیشنهاد می کنیم برای اینکه شانس خود را برای فروش بیشتر در آبمیوه فروشی بالا ببرید، یک مغازه خوب در مکان های پرتردد انتخاب کنید. مشخصاً هر قدر در لوکیشن شما سطح تردد بالاتر باشد، تعداد مشتری هایتان نیز بیشتر می شود.

دقت داشته باشید که امروزه نسل جوان به نوشیدن آبمیوه و خوردن غذا در محیط خارج از منزل اشتیاق بیشتری نشان می دهد. پس تلاش کنید تا مغازه خود را در اطراف آموزشگاه ها و یا دانشگاه ها افتتاح کنید. این نیز یک ترفند کارساز برای فروش بیشتر است.

شرایط مناسبی برای سرو آبمیوه فراهم کنید

اگر دقت کرده باشید در اغلب آبمیوه فروشی ها چند میز و صندلی برای سرو آبمیوه وجود دارد. اما چرا برخی افراد از نشستن در آبمیوه فروشی اجتناب می کنند؟ برای اینکه میز و صندلی شکل مناسبی نداشته و یا کثیف است. بر همین اساس پیشنهاد می کنیم مبلمان آبمیوه فروشی را با دقت بالایی انتخاب کنید. همچنین دائماً باقی مانده آبمیوه مشتری ها را از سطح میز پاک کنید. چرا که هیچکس حاضر نیست بر روی میزهای چسبنده و یا صندلی کثیف ویتامینه شما بنشیند.

مشخصاً هرقدر شکل صندلی های ویتامینه خاص تر و نحوه چیدمان آن حرفه ای تر باشد، شانس جذب مشتری بیشتر خواهد بود. بد نیست تا در کنار صندلی های دو نفره، چندین صندلی 4 یا 6 نفره برای دورهمی های دوستانه تدارک ببینید. در این صورت در روز های تعطیل پذیرای جمع های دوستانه خواهید بود.

بر روی تبلیغات سرمایه گذاری کنید

بر روی تبلیغات سرمایه گذاری کنید

راهکار موثر دیگر تبلیغات در فضای مجازی و حقیقی است. این را به خاطر داشته باشید که در عصر حاضر تبلیغات عصای جادویی کسب و کارهای جدید است. می توان با انجام تبلیغات گسترده و استخدام بازاریاب های حرفه ای، راکدترین کسب و کار را به پویاترین آن تبدیل نمود.

این مسئله در خصوص آبمیوه فروشی ها نیز صدق می کند. اگر به فروش بیشتر در آبمیوه فروشی فکر می کنید، تبلیغات در فضای مجازی را در اولویت قرار دهید. تلاش کنید تا خوراکی و نوشیدنی های مخصوص خود را به شکل ولع برانگیزی در اینستاگرام یا سایر پلتفرم ها تبلیغ کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه در طلافروشی موفق شویم؟

همچنین با راه اندازی یک وبسایت، کسب و کار خود را معرفی کنید. علاوه بر این می توانید از انواع ابزارهای تبلیغاتی فیزیکی همچون تراکت یا بروشور نیز برای معرفی برند تجاری خود استفاده کنید. علاوه بر تمام این ها می توانید از تابلو مغازه نیز به عنوان یک ابزار تبلیغاتی بسیار موثر استفاده کنید.

اگر دقت کرده باشید، اغلب کسب و کارهای فیزیکی با تابلو و بنر مغازه شناخته می شوند. هر قدر تابلو مغازه شکل خاص تری داشته باشد، مشتریان نام برند را سریع تر به خاطر می سپارند. احتمال تثبیت برند در ذهن مخاطب نیز بالاتر می رود. نه فقط شکل ظاهری تابلو، بلکه فونت نگارش برند و همچنین متریال به کار رفته در تابلو مغازه نیز در جذب مشتری موثر عمل می کند.

در کنار تمام این ها می توانید از محصولات خود نیز یک ابزار تبلیغاتی بسازید. برای مثال از انواع میوه های طبیعی در ویترین خود استفاده کنید. همچنین در مواقع شلوغ روز، یک آبمیوه طبیعی خوشبو تهیه کنید و عطر آن را در معبر خیابان پخش کنید. مطمئن باشید در این حالت افراد زیادی را به داخل مغازه می کشانید.

سخن پایانی؛

شما در این مطلب از سایت بامکوک (بانک اطلاعات محل کسب و کار)، با موضوع ایده هایی برای فروش بیشتر در آبمیوه فروشی همراه ما بودید، همانطور که عنوان شد فروش بیشتر در آبمیوه فروشی مستلزم رعایت چندین نکته مهم و اساسی است. نکاتی که می تواند آینده کسب و کار شما را متحول کرده و ویتامینه شما را به یکی از محبوب ترین آبمیوه فروشی های تهران تبدیل کند. همانطور که متوجه شدید، ایجاد یک دکوراسیون متفاوت، بازاریابی با روش های مختلف و ساخت یک منوی خلاقانه، بهترین روش برای افزایش سودآوری ویتامینه است. پس تلاش کنید تا حد امکان از این راهکارهای اساسی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *

مطالب مرتبط

اشتراک‌گذاری