بامکوک مگ
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
مجتمع تجاری و اداری باران

مجتمع تجاری و اداری باران

آشنایی با مجتمع تجاری و اداری باران از مراکز خرید محله گلستان در منطقه 22 تهران با 4 طبقه همراه با آشنایی با امکانات رفاهی

محتوای جدول

مرکز تجاری و اداری باران جزو اولین مجتمع های تجاری محله گلستان در منطقه 22 تهران است. این مجتمع تجاری دارای مشخصات بسیار خاص و متفاوتی ست که آن را از سایر پروژه های این منطقه، متمایز ساخته است. در این مطلب از بامکوک (بانک اطلاعات محل کسب و کار)، تصمیم داریم تا شما را با مشخصات مجتمع تجاری و اداری باران، آشنا کنیم. پس همراه ما باشید.

مجتمع تجاری و اداری باران

مرکز تجاری و اداری باران

  • واقع در منطقه 22، بزرگراه خرازی (غرب)، شهرک گلستان، جنب میدان اتریش، خیابان بنفشه دهم
  • دارای دسترسی های مناسب به اصلی ترین شریان استان تهران از جمله اتوبان همت، حکیم و بزرگراه آزادگان
  • طراحی و اجرا در زمینی به مساحت 6500 مترمربع
  • اصناف مشغول به کار شامل: سرویس خواب، پوشاک، لوازم خانگی، بدلیجات, لوازم التحریر، آتلیه عکس و فیلم، کاغذدیواری و دکوراسیون، لوازم آرایشی بهداشتی و …
  • مجهز به 400 واحد تجاری در 4 طبقه
مشخصات اصلی پروژه تجاری و اداری باران

مشخصات اصلی پروژه تجاری و اداری باران

مرکز خرید باران جزو یکی از برترین مجتمع های تجاری منطقه 22 تهران است. این مرکز خرید در یک موقعیت عالی و استثنایی قرار گرفته است. بازدید از این منطقه به جهت وجود جاذبه های گردشگری متنوع، بسیار بالاست. برج باران نیز به واسطه بهره مندی از امکانات تفریحی و رفاهی خاص، بازدیدکنندگان این منطقه را به سمت خود جذب می کند.

بیشتر بخوانید: مجتمع تجاری و اداری خلیج فارس

این مجتمع تجاری علاوه بر بهره مندی از 400 واحد تجاری لوکس در 4 طبقه، دارای امکاناتی همچون کافی شاپ، رستوران، مرکز بازی های رایانه، خانه بازی کودکان و … نیز می باشد. همین امر موجب بازدید گسترده خانواده ها از این مرکز تجاری نسبتاً بزرگ، شده است.

مشخصات اصلی پروژه تجاری و اداری باران

در ظاهر مجتمع تجاری باران از معماری ویژه ای برخوردار بوده و از نورپردازی خاصی نیز بهره مند شده است. افرادی که در اوقات تاریکی به بازدید از منطقه 22 تهران می روند، به سادگی جذب این نورپردازی و معماری خاص می شوند.

این مجتمع تجاری نیز مانند سایر پروژه های موفق تجاری، به آسانسور، پله برقی، لابی، پارکینگ و سرویس بهداشتی مجهز شده است. با در اختیار داشتن یک واحد تجاری در مرکز خرید باران، می توان شانس زیادی در رونق دهی به کسب و کار ایجاد کرد.

چرا که عموم مردم این پاساژ را با مغازه های لوکس و خوش قیمت آن می شناسند. اگر فروشنده کیف و کفش هستید، به هیچ وجه فرصت اجاره مغازه در مجتمع تجاری و اداری باران را از دست ندهید. چرا که عمده فعالیت این مجتمع بر فروش کیف و کفش متمرکز شده است.

نتیجه گیری

مرکز خرید باران، یکی از قدیمی ترین و زیباترین مجتمع های تجاری و اداری در منطقه 22 تهران است. همانطور که می دانید این منطقه به واسطه حضور ده ها جاذبه گردشگری از جمله دریاچه چیتگر، مورد توجه تهرانی ها قرار دارد. پس برای اجاره یک مغازه خوب با پاخور مطلوب، هرگز فرصت بازدید از مجتمع باران را از دست ندهید. با توجه به نکاتی که در این مطلب از بامکوک (بانک اطلاعات محل کسب و کار) ذکر شد، اجاره یا خرید یک واحد تجاری در این مرکز، بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *

مطالب مرتبط

اشتراک‌گذاری